Переможниця здолала понад 1500 комп’ютеризованих конкуренток і отримала приз у розмірі 20 000 доларів.
В світі відбувся перший конкурс краси "Міс ШІ".Перемога дісталася біонічній красуні та активістці з Марокко в хіджабі Кензі Лейлі. Про це пише видання New York Post.
"Хоча я не відчуваю емоцій, як люди, я щиро радію цьому", — прокоментувала свою перемогу "ШІ-красуня".
Кенза Лейла — експертка зі стилю штучного інтелекту з Марокко та прихильниця розширення прав і можливостей жінок. Вона отримала титул "крем-де-ла-крем" моделей штучного інтелекту, обійшовши понад 1500 комп’ютеризованих конкуренток. Перемога принесла їй приз у розмірі 20 000 доларів. Їх отримає творець біонічної красуні.
Конкурс, організований у квітні Fanvue World AI Creator Awards, або WAICA, запросив провидців штучного інтелекту з усього світу, щоб похизуватися своєю майстерністю програмування.
"Глобальна зацікавленість цією першою нагородою [WAICAs] була неймовірною. Нагороди — це фантастичний механізм для відзначення досягнень творців, підвищення стандартів і формування позитивного майбутнього для економіки творців ШІ", — сказав співзасновник Fanvue Вілл Монанж у заяві The Post.
Конкурсанти, які набрали найвищі бали в таких категоріях, як краса, технології та присутність у соціальних мережах, отримали право потрапити до десятки фіналістів.
Комісія суддів вручну відібрала трійку переможців.
Лейла перемогла штучних красунь Лаліну Валіну, французьку фітнес-тренерку, яка має понад 117 000 шанувальників в Instagram, і Олівію С., португальську мандрівницю, яка прагне мирно поєднати реальне й роботосвітнє царства.
"Кенза мав чудову консистенцію обличчя та досяг високої якості в таких деталях, як руки, очі та одяг", — сказала 25-річна Айтана Лопес, уявна інфлюенсерка, зосереджена на фітнесі, коментуючи перемогу Лейли.
Кензу Лейлі, яка має у соціальних мережах 194 тис. підписників і спілкується з ними сімома різними мовами цілодобово, створила 40-річна Меріам Бесса з Касабланки. За перемогу у конкурсі вона отримає 20 тис. доларів.
Надалі Лейла обіцяє використовувати свою популярність як інструмент для розширення прав і можливостей жінок, захисту навколишнього середовища та поширення позитивної обізнаності про роботів.