ПриватБанк залишає пенсіонерів без доступу до заслужених виплат, блокуючи їхні картки. Про це свідчить скарга на порталі "Мінфін".
Українка звернулася до ПриватБанку зі скаргою через блокування пенсійної картки. Жінка заявила, що вже тривалий час не може скористатися своїми коштами.
"ПриватБанк заблокував картку, 20 місяців не можу використати свою пенсію, не можу сплатити комуналку, немає можливості купити ліки, сплатити лікування", - скаржиться пенсіонерка.
За словами клієнтки, вона перебуває за кордоном, куди виїхала через повномасштабну війну. Дистанційно вирішити проблему з блокуванням пенсійної картки не може, хоча неодноразово зверталася до фінустанови різними способами.
"Звернення були кілька разів по телефону, онлайн допомога чат банку, до Мінфіну, отримувала чергові відписки. Вимушено виїхала тимчасово за межі України через війну, умови, вік тому прийти в банк не є можливим", - зазначила жінка.
Фахівці "Привату" відреагували на скаргу та попросили у пенсіонерки вибачення за незручності. Їй пообіцяли перевірити інформацію та розібратися у ситуації.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, перевіряйте, не відходячи від банкомату: "Приват" почав видавати проблемні купюри.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, важливий нюанс при купівлі валюти через Monobank: у фінустанові попередили клієнтів.