Про неприємну ситуацію повідомив один з абонентів «Lifecell», пише Politeka.net.
За словами чоловіка, з його рахунку «просто зняли гроші».
Абонент також підкреслив, що є клієнтом «Lifecell» вже більше 10 років.
«Просто зняли гроші з рахунку. В застосунку списані кошти за 2 дня "дзвінків" на номер іншого оператора. Загальна сума 32 грн. Звичайно справа не в грошах, а в принципі», - підкреслив абонент.
За словами чоловіка, казус в тому, що "дзвінки" на інший номер нібито здійснювалися на його другий особистий номер телефону, який в нього на цьому ж смартфоні.
«Це навіть технічно неможливо. А ваші оператори гарячої лінії кажуть, що ці дзвінки були», - пояснив абонент про свою проблему.
В «Lifecell» відповіли, через що могло статися списання грошей.
«Подібна ситуація могла виникнути, якщо за Вашим номером встановлено переадресацію на номер іншого мобільного оператора», - відповіли в «Lifecell».
Зазначимо, що користувачі мобільних пристроїв мають змогу перевірити, чи встановлена на телефоні переадресація викликів та на які номери.
Телефонний номер, на який здійснюється переадресація викликів, абонент може встановити самостійно. Фахівці з кібербезпеки радять абонентам звертати увагу, чи не зазначений у налаштуваннях сторонній номер.
Останні новини України:
"Київстар" оголосив про зміни в липні: стосується всіх абонентів.
Підняли тариф на 100%: "Київстар" пояснив, що відбувається.
Знижки на тарифи: "Lifecell" на тлі проблем зробив заяву.