На цьому наголосив генеральний директор УДП Дмитро Москаленко у Фейсбуці, передає Укрінформ.
«…ми державні, ми працюємо виключно в білу, нічого не оптимізуємо. Навіть наша офшорна компанія є податковим агентом України. Якщо держава зацікавлена отримувати податки з перевезень агропродукції, потрібно сприяти завантаженню державного флоту», - йдеться у дописі.
Москаленко підкреслив, що упродовж 2022-2024 років ПрАТ «УДП» сплачувало 7,5 євро податків з кожної тони вантажів. Щоб ця практика зберігалася і надалі, очільник підприємства закликає Кабінет Міністрів внести зміни у постанову №581, які б запровадили знижку на залізничні перевезення до Ізмаїлу. Джерелом компенсації цих витрат для Укрзалізниці у такому випадку стане збільшення податків з річкових перевезень флотом УДП.
Окрім того, Москаленко наполягає на прискоренні створення наглядової ради підприємства, щоб отримати доступ до міжнародного фінансування на модернізацію флоту. А також погодити зміни до фінансового плану, щоб підприємство могло позбавлятись десятків тисяч тонн металобрухту.
«Це мільйони гривень податків плюс кошти на модернізацію, тобто створення сучасного значно менш витратного флоту», - зауважує він.
Як повідомлялося, у ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» закликають прискорити роботу зі створення наглядової ради підприємства.