/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F454%2Fed8c984f70c1e71ac5276c3d14d2f89f.jpg)
Під час ремонту вулиці Кирилівської в Києві облаштовують першу зупинку трамвая віденського типу
Про це повідомляє канал Націонал-Урбанізм.
Торік під час ремонту на Кирилівській кияни, зокрема ГО «Пасажири Києва», просили облаштувати такі зупинки, однак у Київавтодорі відкинули цю ідею. Пояснили тим, що на вулиці відсутня дощова каналізація і є проблеми з водовідведенням, а облаштування зупинок зробить водовідведення неможливим.
Водночас Дептранс обіцяв розглянути облаштування віденських зупинок у 2024 році, якщо буде фінансування.
Що це таке?
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F454%2Fc08950dc81a16f2bdd84fb404847be25.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F454%2Fe52ce4bf34d83e20be3e8a9a7711582e.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F454%2F1a036b0bf8b528b71eb9b5341a6ae3e2.jpg)
Віденські зупинки — підняті платформи, які полегшують посадку у громадський транспорт і тому, зокрема, важливі для менш мобільних містян. Їх уже облаштовують у інших містах України, таких як Вінниця та Львів.
Якщо трамвайна колія не йде впритул до тротуару, то облаштовується підвищення відрізку смуги руху, як на цих прикладах із Вроцлава та Вінниці. У цьому віденські зупинки споріднені з піднятими пішохідними переходами.
У травні у Києві відкрили оновлений (фактично збудований заново) Дегтярівський шляхопровід, де підняли платформи на зупинках трамваю.
Раніше у Києві на вулиці Кирилівській інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин поідомляв про хід ситуації:

