Робота з талантами. Підходи індел
Робота з талантами. Підходи індел

Робота з талантами. Підходи індел

Сьогодні на світових ринках праці загострюється потреба у талантах як здібностях, які дають персоналу можливість успішно, самостійно й оригінально виконувати складні, здебільшого нестандартні, задачі. Зокрема, про гостру увагу роботодавців до талантів йдеться у Talent Acquisition Trends Report, , який у 2024 випустила міжнародна консалтингова компанія Korn Ferry. У документі зазначається, що якщо глобальний дефіцит талантів збережеться, то потенційні втрати бізнесу до 2030 сягнуть $8,5 трлн. Розуміючи це, все більше компаній у поточному році шукатимуть таланти за компетенціями, які не лише відповідають нагальним потребам, але й узгоджуються з довгостроковими стратегічними цілями бізнесу. Експерти зазначають, що подібним шляхом підуть не тільки великі компанії, а і середні. А де які з них, зокрема українські, вже розпочали цей процес.

Розглянемо кейс Індел, невелика компанія, яка займається міжнародною дистрибуцією інгредієнтів для косметичних, фармацевтичних засобів та харчових продуктів. На цьому ринку працює з 2010 року. Станом на поточний рік в штаті працевлаштовані 24 співробітники. Керівництво компанії вирішило стати на рейки залучення і збереження талантів. Разом з партнерським рекрутинговим агентством ТОП-менеджери Індел розробили схему здібностей, які вони системно розвиватимуть у працівників рамках робочих процесів.

Отже, це:

• здатність розуміти, сприймати та управляти своїми власними емоціями, а також емоціями інших людей;

• розуміння стосунків, почуттів, психічних станів іншої особи в формі співпереживання;

• ініціативність, тобто не тільки розуміти свій функціонал, а і оптимізувати його;

• жага до навчання та відкриття власних інновацій у своїй професії;

• екологічність стосовно команди Індел, довкілля, соціуму.

Помітно, що майже всі здібності пов’язані з емоційною сферою. Співзасновниця, директорка Індел Владислава Рудакова пояснює: «Ми спеціалізуємось на інгредієнтах для косметик, ліків та харчових продуктів. По-перше, їх кінцеві споживачі – люди. По-друге, працюючи з вітчизняними та закордонними виробниками, ми розуміємо, що це перш знов-таки люди: менеджери, логісти, технологи, директори. Дуже важливо відчувати, чути і розуміти людину, і тоді буде успіх. Тому емоціональні керовані здібності – дуже важливі для нас».

Залишається питання: як такі здібності пов’язані з талантом, в корні якого лежить перш за все інтелект? «Так, таланти для нас дуже важливі, але талановиті «термінатори» без емоцій, до того ж потрібних в нашому бізнесі, - не наш вибір» - зауважує Владислава. 

Подібні підходи, нехай і у зародковому стані, свідчать, що український бізнес поступово переміщається в річище розвитку, в якому в центрі стоїть людина, а не документообіг і робочий режим. Хоча їх значення не варто применшувати.  


Джерело матеріала
loader
loader