Покупці не хочуть чекати в черзі й готові переплачувати за вживані електрокари Xiaomi SU7. Автомобілі з пробігом на 11-13% дорожчі за нові.
Попит на новий Xiaomi SU7 перевищив усі очікування. За першим авто Xiaomi вишикувалися великі черги, а вживані електрокари коштують більше, аніж нові. Про це повідомляє сайт CarNewsChina.
Висока ціна Xiaomi SU7 на вторинному ринку якраз обумовлена ажіотажним попитом. Чимало покупців готові переплачувати за модель, аби не чекати на неї місяцями.
Як відомо, першими випустили 5000 електромобілів Xiaomi SU7 Founders Edition зі шкірою Nappa в салоні та потужною аудіо системою. Новим такий седан коштував 343 000 юанів (41 500 доларів), проте тепер авто з пробігом 1900 км продають за $46 000, а електрокар, який проїхав 600 км, – за $47 150. Тобто вони на 11-13% дорожчі.
Показовим є приклад китайського блогера Лі Дажуя. Він експлуатував Xiaomi SU7 упродовж чотирьох місяців і проїхав за цей час 3600 км.
Важливо Старий кінь борозни не псує: новий Subaru Forester 2024 програє конкуренцію попередникуМало того, за цей час електромобіль Xiaomi встиг потрапити у ДТП – у нього ззаду врізалося інше авто. Попри пошкодження електрокар вдалося продати за 38 500 доларів.
Утім, об’єми виробництва Xiaomi SU7 поступово зростають. По мірі зменшення черг за електрокаром його вартість на вторинному ринку знижуватиметься.
До речі, невдовзі в лінійці Xiaomi SU7 з'явиться спортивна версія потужністю понад 1500 сил.
Також Фокус розповідав, що Tesla втратила лідерство на європейському авторинку.