"Краще вийти на крило": жінці дали вкрай незвичне місце у літаку
"Краще вийти на крило": жінці дали вкрай незвичне місце у літаку

"Краще вийти на крило": жінці дали вкрай незвичне місце у літаку

Пасажирка забронювала місця в першому ряду, щоб мати більше простору для ніг, але у салоні на неї чекав неприємний сюрприз.

Мандрівниця Джесс Сміт забронювала квиток на літак до Афін (Греція), але була вражена, коли після реєстрації та посадки дізналася, де саме їй доведеться сидіти під час польоту. Про свій незвичний досвід пасажирка розповіла у відео, опублікувавши його у TikTok.

Жінка забронювала місця в першому ряду, щоб мати більше простору для ніг, але після посадки вона зрозуміла, що доведеться сидіти обличчям до всіх інших пасажирів у салоні.

"Коли ви бронюєте місце у 1-му ряду, а виявляється, що сидите навпроти всіх інших людей у літаку", — написала жінка в описі ролика, що зібрав понад 12 мільйонів переглядів.

Джесс отримала незвичне місце у літаку
Фото: Jess Smith | TikTok

Глядачі у коментарях почали обговорювати побачене. Дехто з них навіть зізнався, що це одна з їхніх фобій у житті.

  • "Хочу повторити це як експозиційну терапію. Мовляв, немає іншого вибору, окрім як подивитися в очі своєму страху";
  • "Я б краще летіла на крилі літака";
  • "Це мій нічний кошмар";
  • "Ніколи б не пережив подібний досвід";
  • "Ви ніби в тайм-ауті весь політ";
  • "Якщо ви пережили цей політ, то можете тепер пройти через будь-що у своєму житті".

Відео Джесс Сміт швидко завірусилося у TikTok, зібравши колосальну кількість вподобайок, репостів та інших реакцій.

Нагадаємо, раніше Фокус писав про пасажирку, яка відмовилася від пропозиції поступитися своїм місцем у літаку на переповненому рейсі й стала зіркою соціальних мереж. Авіакомпанія пропонувала їй безплатне проживання у готелі, що розташований поруч, й квиток на інший рейс — наступного ранку.

А от стюардесі авіакомпанії Cathy Pacific під час 16-годинного перельоту з Гонконгу до Нью-Йорка довелося тримати двері туалету, які зламалися через кілька хвилин після початку подорожі. За словами експертів, не існує протоколу дій у випадку падіння дверних кріплень після зльоту, але в пріоритеті — безпека пасажирів, тож екіпаж зробив усе правильно.

Теги за темою
фото Туризм
Джерело матеріала
loader
loader