Як передає Укрінформ, про це повідомляє Reuters із посиланням на телеканал France 2.
«Хто несе відповідальність? Або це відбувалося зсередини, або це був наказ з-за кордну, ще надто рано говорити», - підкреслив Дарманін.
Він додав, що було виявлено певну кількість елементів, які допоможуть досить швидко визначити відповідальних за інциденти на залізниці.
У п’ятницю два джерела у службах безпеки повідомили, що спочатку підозри були спрямовані на лівих бойовиків або екоактивістів, однак жодних доказів їхньої причетності поки немає.
Як поінформували у Національній компанії французьких залізниць (SNCF), внаслідок диверсій була пошкоджена залізнична інфраструктура вздовж ліній, які з’єднують Париж із такими містами як Лілль на півночі, Бордо на заході та Страсбург на сході. Ще один напад на залізничну лінію сполученням «Париж - Марсель» вдалося попередити.
26 липня 100 тисяч людей не змогли сісти на свої поїзди, а ще 150 тисяч осіб зіткнулися із затримками, однак врешті-решт дісталися до місць призначення, сказав міністр транспорту Франції Патріс Вергріт.
Він зауважив, що рух поїздів на високошвидкісних залізничній мережі Франції має відновитися до понеділка.
Як повідомляв Укрінформ, 26 липня у столиці Франції Парижі відбулася урочиста церемонія відкриття ХХХІІІ літніх Олімпійських ігор.
Мандрівники, які прямували до Парижа на відкриття Олімпіади, мали враховувати скасування потягів та затримки, спричинені диверсіямий саботажем на залізницях Франції.
У суботу після диверсій, яких зазнала в п'ятницю мережа французьких швидкісних потягів, рух високошвидкісних поїздів у Франції поступово нормалізувався.
Фото: Alstom