Оператори заявили, що не зможуть забезпечити 10 годин звʼязку під час блекаутів
Оператори заявили, що не зможуть забезпечити 10 годин звʼязку під час блекаутів

Оператори заявили, що не зможуть забезпечити 10 годин звʼязку під час блекаутів

Нещодавно мобільних операторів зобовʼязали надавати звʼязок та інтернет під час відключень упродовж 10 годин (замість чотирьох, як було раніше). Таку вимогу перед ними поставив Національний центр оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій (НЦУ), вона набрала чинності з 16 липня.

Сьогодні компанії «Київстар», «Vodafone Україна» і «lifecell» у спільній заяві повідомили, що виконати таке розпорядження «вкрай складно» та навели свої аргументи.

«Для виконання цих вимог важливим є постачання електроенергії упродовж часу, який необхідний для повного заряджання обладнання резервного живлення. Це вимагає надання дозволів від постачальників електроенергії (обленерго) на збільшення потужності електричного струму, що живить базові станції, оскільки збільшення кількості акумуляторів створює подвійне навантаження на енергосистему.

За приблизними розрахунками, аби забезпечити заряджання акумуляторів, які будуть живити базові станції мобільних операторів протягом 10 годин у випадку знеструмлення, знадобиться потужність близько 2,8 ГВт-год. електроенергії на добу. Для цього потрібно задіяти потужність співмірну з потужністю одного енергоблоку АЕС», — зазначили оператори.

У заяві також додали, що вимоги НЦУ потребують чіткої взаємодії з енергетиками і повної перебудови інфраструктури енергозабезпечення й розміщення обладнання.

Джерело матеріала
loader
loader