Ощадбанк затримує розблокування арештованих рахунків, що суперечить українському законодавству. Декілька клієнтів банку повідомляють про проблеми з розблокуванням рахунків, які були арештовані виконавчою службою.
Згідно з законом, Ощадбанк мав би розблокувати такі рахунки на наступний день після отримання постанови, однак у реальності клієнти чекають тижнями.
Клієнти скаржаться, що з їхніх рахунків помилково або неправомірно накладено арешт. Один з користувачів повідомив, що пенсійний рахунок заблокували, хоча виконавець чітко вказав, що пенсійні рахунки не підлягають арешту.
Інший клієнт, багатодітна мати, розповіла, що через блокування дитячого та пенсійного рахунків вона залишилася без коштів для існування, незважаючи на те, що всі її справи вже закриті.
Представники Ощадбанку не завжди реагують на скарги клієнтів. В деяких випадках банк повідомляє, що для перевірки інформації потрібно звернутися через особисті повідомлення. Однак чітких пояснень причин затримок і термінів розблокування рахунків не надають.
Клієнти обурені ситуацією і планують колективно звертатися до суду, якщо проблема не буде вирішена найближчим часом. Вони вимагають від банку швидшого виконання постанов виконавчої служби та розблокування рахунків, щоб уникнути подальших фінансових труднощів.
Вам буде цікаво дізнатися ПриватБанк затримує чесно зароблені гроші: українцям доводиться виживати без зарплати