У далекому 1965 році влада Києва планувала серйозний розвиток метрополітену, який на той час вже працював 5 років. Вже тоді хотіли побудувати чотири гілки, зокрема на Троєщину.
Архівний знімок було опубліковано у спільноті "Спрага": в Києві цікаво" у соціальній мережі Facebook. Столична підземка розпочала свою роботу 6 листопада 1960 року.
"Схема київського метро від 1965 року – тоді пройшло лише 5 років з моменту відкриття підземки. Зверніть увага на те, як влада бачила тоді перспективи розвитку метрополітену. До речі, там, на схемі, вже й метро на Троєщину було", – йдеться в повідомленні.
На опублікованому фото можна побачити, що будівельники вже тоді передбачали лінію метро на Троєщину, у станцій на Оболоні ще не було назв – їх просто називали "Оболонь" та цифра. А також, передбачалось, що між "Видубичами" та "Звіринецькою" мала бути станція "Ботанічний сад".
Нагадаємо, Дарниця в Києві вперше у документах згадується 1509 року. Наприкінці 19-го століття тут побудували вокзал, а сама місцевість перетворилася на відоме місце відпочинку киян та дачне селище.
У 1870 році в Києві відкрили Центральний залізничний вокзал. Його перша будівля була побудована із жовтої цегли в давньоанглійському готичному стилі.
Як повідомляв OBOZ.UA, у 1960-х роках набережна біля Поштової площі та Дніпровські кручі в Києві мали трохи інший вигляд. А пляжі на Трухановому острові були значно більшими.
Лише перевірена інформація у нас в Telegram-каналі Obozrevatel та у Viber. Не ведіться на фейки!