Електронне бронювання автоматизувало цей процес, зробило його зручнішим для бізнесу і суттєво скоротило час очікування.
Від початку офіційного запуску сервісу електронного бронювання через портал Дія критично важливі підприємства та ті, які працюють на потреби Сил безпеки і оборони, вже забронювали майже 120 тисяч працівників. Про це пресслужба Мінекономіки у понеділок, 5 серпня.
Бізнес вже понад два тижні активно користується електронним бронюванням працівників.
“Станом на 5 серпня через портал Дія вже забронювали майже 120 тисяч співробітників критично важливих підприємств і тих підприємств, які працюють на потреби Сил безпеки та оборони… Триває системна робота над оновленням списків критично важливих підприємств”, – наголосила міністерка економіки Юлія Свириденко.
Нагадаємо, що алгоритм бронювання на порталі Дія такий:
- Міністерства, ОВА вносять до Єдиного переліку установ (органів влади, підприємств, організацій) підприємства, установи та організації які, відповідно до законодавства, мають право бронювати працівників.
- Керівник компанії, що має право на бронювання своїх працівників, подає на порталі Дія списки на бронювання та засвідчує заяву електронним підписом.
- Система автоматично перевіряє, чи людина працевлаштована офіційно і чи її дані є у реєстрі Оберіг.
- Дія протягом доби надсилає сповіщення керівнику підприємства в особистий кабінет із даними про результат розгляду.
- У разі позитивного рішення система автоматично переводить військовозобов’язаного на спеціальний військовий облік на строк дії бронювання. З цього моменту він вважається заброньованим, а інформація про бронювання зʼявляється в застосунку Резерв+.
Водночас для тих, хто бажає отримати бронювання у паперовій формі, і надалі доступна така можливість.
Нагадаємо, нещодавно у Дії запрацювало електронне бронювання.
Раніше Мінцифри повідомляло, що близько трьох тисяч компаній скористалось системою.