X подає до суду на групу великих рекламодавців через звинувачення в «незаконному бойкоті» платформи, раніше відомої як Twitter. У судовому позові, поданому у вівторок , X стверджує, що Unilever, Mars, CVS, Orsted та десятки інших брендів змовилися «спільно утримувати мільярди доларів доходу від реклами» через ініціативу Всесвітньої федерації рекламодавців (WFA).
Щоб приєднатися до ініціативи WFA під назвою Глобальний альянс за відповідальні медіа (GARM), компанії повинні погодитися припиняти розміщення реклами на соціальних платформах, які не відповідають стандартам безпеки організації. X стверджує, що GARM «організувала рекламний бойкот Twitter», щоб змусити компанію дотримуватися стандартів безпеки ініціативи. Позов подається, незважаючи на те, що X минулого місяця оголосив про те, що він «схвильований» знову приєднатися до GARM .
«Докази та факти на нашому боці», — сказала генеральний директор X Лінда Яккаріно у відео, опублікованому на X. «Вони змовилися бойкотувати X, що загрожує нашій здатності процвітати в майбутньому. Це ставить вашу глобальну Міську площу — єдине місце, де ви можете виражати себе вільно та відкрито — під довгостроковий ризик».
В окремій публікації Маск сказав, що він «настійно рекомендує будь-якій компанії, яка систематично бойкотується рекламодавцями, подати позов», оскільки також може бути «кримінальна відповідальність» відповідно до Закону про корумповані організації, які перебувають під впливом рекетирів (RICO). закон, спрямований на боротьбу з організованою злочинністю.
У позові X, який ви можете прочитати повністю внизу цієї статті, цитується звіт юридичного комітету Палати представників WFA від 10 липня , у якому говориться, що «змова WFA та GARM щодо демонетизації небажаного контенту» викликає «тривогу». Раніше цього місяця голова судового органу Палати представників Джим Джордан (R-OH) надіслав листи до 40 компаній, пов’язаних з GARM, щоб запитати, чому рекламодавці «бойкотували» праві видання, такі як The Joe Rogan Experience, The Daily Wire, Breitbart News або Fox. Новини. Власник X Ілон Маск вже погрожував подати в суд на рекламодавців, які беруть участь у ймовірному бойкоті.
Незрозуміло, наскільки успішним буде розгляд позову X в суді, оскільки, як зазначив TechDirt , можливість вибирати, де розміщувати рекламу, захищена Першою поправкою. Група рекламних технологій Check My Ads також заявляє, що рекламодавці мають право «не надсилати гроші на платформу, яка пропагує ненависть і змову».
X просить суд визнати дії рекламодавців протиправними та присудити компанії відшкодування збитків, які будуть визначені в судовому засіданні. Цей позов є останнім у серії переважно безуспішних судових позовів, вжитих Маском. Хоча в червні він відмовився від позову проти OpenAI та його співзасновників, у понеділок він знову подав на них до суду за твердження, що вони «маніпулювали» Маска, щоб він став співзасновником некомерційної організації для створення безпечного та прозорого ШІ.