Поповнення картки через термінал: клієнти ПриватБанку скаржаться на зникнення грошей
Поповнення картки через термінал: клієнти ПриватБанку скаржаться на зникнення грошей

Поповнення картки через термінал: клієнти ПриватБанку скаржаться на зникнення грошей

Українці скаржаться на зникнення грошей під час поповнення картки через платіжні термінали ПриватБанку. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

До "Привату" звернувся українець, який намагався поповнити особисту картку на 10 000 гривень двома платежами по 5000 гривень. Чоловік заявив, що перша операція була вдалою та кошти зарахувалися на рахунок. Друга частина грошей - зникла.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Одна сума у ​​розмірі 5000 грн зарахувалася, а інша у розмірі 5000 грн – не була зарахована! Зателефонував на 3700, сказали, що треба чекати", - розповів клієнт.

За словами українця, він двічі звертався на підтримку, де йому порекомендували просто чекати і ніяк не пояснили, де поділися кошти і коли вони можуть надійти на рахунок.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Написав на підтримку Приват – теж нічим не допомогли, кажуть, чекайте, не прийняли моє звернення, нічого не зафіксували! Гроші зникли, працівники нічого не розуміють і не допомагають!", - обурений українець.

Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу, пояснивши, що в деяких випадках процедура зарахування грошей на картку може тривати до 24 години. При цьому у банку пообіцяли сприяти, щоб прискорити процес.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, блокування карт і урізання лімітів: ПриватБанк "кошмарить" клієнтів обмеженнями.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ліміт оплати – функція "пустушка": у ПриватБанку пояснили, як ефективно захистити кошти на карті.

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader