Компанія Warner Bros. Discovery оприлюднила дані про суттєві фінансові втрати, які завдали серйозного удару по її економічним показникам. За підсумками другого кварталу 2024 року, компанія зафіксувала зниження вартості своїх телеканалів на $9,1 млрд, що викликане падінням вартості кабельного телебачення та змінами на рекламному ринку США.
У Warner Bros. Discovery виявили збитки у розмірі $9,1 млрд. Їх виникнення пов’язано із впливом низки факторів. Серед них: відключення кабелів, падіння рейтингів і слабкий рекламний ринок. Потокові платформи, такі як Netflix, відвернули аудиторію та передплатників від того, що колись було двигуном медіаіндустрії, зазначає WSJ.
За даними ЗМІ, Warner Bros Discovery повідомляє про нижчі, ніж очікувалося, продажі у другому кварталі 2024 року. Водночас, компанія здійснила значні списання, – її акції впали на 11% на позабіржових торгах.
Конкурент Disney повідомив раніше в середу, що виручка його телевізійної мережі за квартал впала на 7 відсотків до $2,7 млрд.