Клієнт monobank зіткнувся з проблемою блокування карткового рахунку та неможливістю отримати доступ до власних коштів. Ситуація виникла після того, як банк заблокував картку, вимагаючи надати інформацію про джерело походження коштів.
Про ситуацію українець розповів у своєму відкликанні на порталі "Мінфін", повідомляє "Хвиля".
За словами клієнта, він одразу надав усі докази, включаючи скріншоти з криптовалютної біржі, де він обмінював NOTCOIN на USDT, отримані з аірдропу. Проте банк наполягав на наданні лише офіційних документів, яких клієнт не мав.
"Я зараз перебуваю за кордоном і користувався лише цим банком. Усі мої гроші заблоковані, а саме 35 000 грн., частина з яких лежала на карті до виведення криптовалюти", - повідомив клієнт.
Він також зазначив, що неодноразово просив банк закрити рахунок через відсутність офіційних документів, але отримував відмову. Гроші залишаються на заблокованій карті вже півмісяця, і клієнт не знає, скільки ще доведеться чекати на повернення коштів.
"За законом ми зобов'язані перевіряти платежі та вимагати документи, що підтверджують джерела походження коштів. Бачимо, що перевірка триває, і колеги попросили надати офіційні документи, які підтверджують обсяг операцій зарахування коштів на ваші рахунки", - йдеться у відповіді monobank.
Тим часом поулярність цифрової валюти зростає. 26% українців серед опитаних мешканців міст із населенням понад 100 000 осіб стверджують, що володіють криптовалютами.