Київський окружний адміністративний суд визнав нечинним наказ Міністерства інфраструктури від 2021 року №586 “Про внесення змін до коефіцієнтів, що застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов’язані з ними послуги”. Ще дві подібні справи розглядаються іншими судами адміністративної юрисдикції.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на ЦТС.
Раніше представники бізнесу неодноразово заявляли, що УЗ необхідно зосередитись не на підвищенні тарифів, а на зростанні своєї вантажної бази та скороченні витрат (наприклад, операційних), що значно зросли за останній період. В об’єднанні “Укрметалургпром” в свою чергу заявляли, що підвищення тарифів на залізничні перевезення серйозно вдарить по промисловості.
Нагадаємо, у 2021 році було прийнято рішення про підвищення тарифів у два етапи. Перший – у серпні 2021 року, тоді на 25,9% зросли тарифи на перевезення позакласних вантажів, на 8% – на перевезення вантажів 1-го та 2-го тарифних класів та на майже 51,8% – тариф на порожній пробіг вагонів з-під вантажів 1-го тарифного класу. А вже з 1 січня 2022 року для вантажів 1-го тарифного класу тариф збільшився на 20,4%, а для 2-го класу – на 6,5%.