"Просто зносить дах": чоловік розказав жарт, який зрозуміє лише одна людина на планеті
"Просто зносить дах": чоловік розказав жарт, який зрозуміє лише одна людина на планеті

"Просто зносить дах": чоловік розказав жарт, який зрозуміє лише одна людина на планеті

Глядачі висловили сподівання, що одного дня широка громадськість дізнається, над чим блогер та його товариш сміються.

Відомий YouTube-блогер, зареєстрований під ніком Obesus, спантеличив два мільйони людей, розповівши безглуздий жарт, суть якого зрозуміє "лише одна людина на всій планеті". Під роликом глядачі почали ділитися власними теоріями, що малося на увазі, однак ніхто з них так й не розгадав анекдот.

"Гаразд, розказую вам найкращий внутрішній жарт. Є лише одна людина на всій цій довбаній планеті, яка знає, що це означає. Ось, будь ласка", — сказав Obesus у кадрі, а далі чітко та виразно промовив "Джуді Денч".

Ніхто з підписників блогера не в курсі, чому ім’я відомої британської акторки театру та кіно Джуді Денч, яка знімалась у фільмі про Джеймса Бонда, стала предметом висміювання.

У коментарях він додав: "Мені шкода, що ніхто це не зрозумів. Якщо хтось все ж розгадає анекдот, я залишу тут вичерпне пояснення. Це внутрішній жарт, який ми придумали з другом близько п’яти років тому", — додав автор відео.

Блогер Obesus розказав анекдот, який зрозуміє "лише одна людина на планеті"
Фото: Obesus | YouTube

Ділячись своєю реакцією в коментарях, одна глядачка написала: "Просто зносить дах. Це той тип контенту, який будуть рекомендувати 40 мільйонам людей ще через сім років".

"Я переглянув це довбане відео, щоб дізнатися, чи стану я обраним, і вкотре розчарований", — написав інший користувач мережі.

Ще один коментатор посміявся: "Поворот сюжету: немає ніякого "друга". Це просто соціальний експеримент, щоб побачити, який резонанс може викликати звичайна брехня".

"Тепер це стане внутрішнім жартом для мільйонів людей. Сподіваємося, що одного дня ми дізнаємося, над чим цей чоловік і його товариш сміються", — написав юзер, який зібрав велику кількість вподобайок.

Нагадаємо, раніше Фокус писав про британського блогера Джо Фейзера, який відвідав "найдорожчий" супермаркет у світі, що належить американській мережі Erewon, аби порівняти ціни зі своїм улюбленим бюджетним магазином Lidl. За словами чоловіка, вартість продуктів в обох закладах відрізняється, "як день та ніч".

Крім того, відома блогерка здивувала мільйонну армію підписників своїм знімком без фільтрів. Користувачі мережі без зайвих слів зрозуміли її послання — не варто сприймати все, що ви бачите в інтернеті, за чисту монету.

Джерело матеріала
loader