У «Київстар» відреагували на скарги щодо відсутності мобільного зв'язку: «Немає мережі»
У «Київстар» відреагували на скарги щодо відсутності мобільного зв'язку: «Немає мережі»

У «Київстар» відреагували на скарги щодо відсутності мобільного зв'язку: «Немає мережі»

«Київстар» повідомив, що за другий квартал 2024 року компанія збільшила інвестиції на понад 63%.

Про це стало відомо на офіційній сторінці мобільного оператора «Київстар» у Фейсбук.

"А ось і результати: Реалізовуємо стратегію «4G всюди»: підключили ще 133 населених пунктів. 5 мільйонів клієнтів користуються сервісом Мій Київстар. Ще 8 млн клієнтів встановили мобільний застосунок helsi для запису до лікарів. Загалом від початку повномасштабного вторгнення ми інвестували вже понад 15,6 млрд грн в розвиток та відбудову цифрової інфраструктури", - йдеться у повідомленні.

Проте, у коментарях до публікації клієнти «Київстар» вказали на проблеми, з якими їм довелося зіштовхнутися.

Зокрема, йдеться про поганий зв'язок за містом.

"а чому в 30 км від столиці не має зв'язку? а на звернення ви ніяк не реагуєте? де ж ті інвестиції? в кишенях?",

"Мережа Київстар відсутня на Макарівщині на протязі тижня. Абонплата не перераховуються... Чому поряд зі столицею у мешканців відсутній мобільний зв'язок? Чому оператор Київстар не забезпечує свої послуги на певній території України?".

У "Київстар" відповіли:

"Напишіть, будь ласка, свій номер і деталі ситуації в особисті повідомлення для перевірки. шкодуємо, що вам довелося потрапити в таку ситуацію
Якщо у вас виникають складнощі, напишіть нам в особисті на Facebook, перевіримо".

Останні новини України:

Правила мобільного зв'язку зміняться: зачепить абонентів всіх операторів.

"Vodafone" раптово підвищив тарифи: скільки тепер доведеться викласти абонентам.

Чому немає зв'язку: в "Київстар" дали вичерппну відповідь.

Джерело матеріала
loader
loader