ПриватБанк застосовує санкції за деякі операції за картками. Про це свідчить скарга на порталі Мінфін.
Клієнтка "Привату" розповіла, що отримала грошовий переказ на картку, яку незабаром оскаржив відправник. Банк вимагає у неї повернути суму.
"Мені повідомили, що на переказ, який було зараховано на мою картку, було направлено скаргу і вимогу повернути цю суму назад", - поділилася клієнтка.
Втім, жінка відмовилася повертати суму, надавши банку докази, що кошти було зараховано не помилково. В результаті "ПриватБанк" застосував санкції, обмеживши доступ до коштів на карті, зокрема до тих, що не мали відношення до оскарженої операції.
"Після відмови мною у поверненні оскарженої суми, мені повідомили у банку у відмові в обслуговуванні та утримують оскаржену суму, а також інші кошти, що не мають жодного відношення до оскарженої суми", - скаржиться українка.
Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу та заявили, що обмеження введені у зв'язку з підозрою у шахрайстві.
"На жаль, наразі між Вами і банком обмежена співпраця в зв'язку з рухом коштів на картці, що мали шахрайський характер", - йдеться у повідомленні.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, термінали ПриватБанку не розпізнають купюри: клієнти втрачають тисячі гривень.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ліміт оплати – функція "пустушка": у ПриватБанку пояснили, як ефективно захистити кошти на карті.