Олена Якубенко, клієнтка Ощадбанку, зіштовхнулася з проблемою блокування пенсійного рахунку, на якому вона отримує виплати на дітей після втрати годувальника. За словами Олени, судовий виконавець запевнив її, що блокування не повинно було відбутися і що проблему можна легко вирішити з представником банку.
Але в Ощадбанку їй повідомили, що дії є законними і потрібне розпорядження від виконавчої служби. Олена розповіла, що в банку їй не надали чіткої відповіді і намагалися переконати її, що спеціальних рахунків, таких як "пенсійний" або "для соціальних виплат", не існує.
В онлайн-чаті їй давали лише шаблонні відповіді. Лише в своєму відділенні банку їй змогли пояснити ситуацію, проте вона все ще вважає, що Ощадбанк порушив закон, заблокувавши її кошти.
В коментарях до ситуації інтернет-користувачі пояснили, що банк не має можливості відкривати спеціальні карткові рахунки для цільових виплат. У банку рахунки для соціальних виплат є звичайними поточними рахунками, на які можуть надходити будь-які кошти.
Тому, якщо на рахунок накладено арешт, це може стосуватися всіх доступних коштів, оскільки неможливо розділити цільові і звичайні кошти.
Крім того, Знай.ua повідомляв, хотіли скористатись безкоштовною послугою, але "Ощадбанк" взяв за неї комісію: чому так