Професійні журналісти змагаються з блогерами за доступ та робочий простір на Національному зʼїзді демократичної партії США в Чикаго. Про це повідомило агентство Reuters.
На захід акредитували понад 200 творців контенту для висвітлення заходу. Як зауважує Reuters, це перший зʼїзд демократів, що визнав впливовість користувачів YouTube, TikTok та Instagram, які мають доступ до десятків мільйонів громадян, зокрема молодих виборців, «які не читають і не дивляться традиційні новини».
За даними агентства, блогери отримують допомогу від організаторів зʼїзду в спілкуванні з лідерами партії, на відміну від журналістів газет, новинних сайтів, телебачення й радіо. Інфлюенсерам надали власну залу на стадіоні, а також ділянку на самій арені, де вони можуть створювати контент.
Натомість простір для журналістів був зменшений порівняно з попередніми зʼїздами, зазначає дослідницький центр Пʼю.
Так, помічник політичного редактора Pittsburgh Post-Gazette Джонатан Салант сказав, що це найгірші робочі умови за 20 зʼїздів, які він висвітлював, а кореспондент The Independent Ендрю Файнберґ розповів, що журналістам не дозволяють підходити до телекабінок для запису інтервʼю.
«Ніхто нікого не замінює. Та річ ось у чому: виборці споживають інформацію з більшої кількості джерел, ніж будь-коли… Ми точно не розраховуємо, що творці, які відвідують зʼїзд, будуть пропагандистами Камали Гарріс і Тіма Волтца», — сказав голова команди Гарріс із цифрової стратегії Роб Флерті у коментарі виданню Politico.
Як зазначає Reuters, традиційні американські медіа останніми роками часто звинувачують в упередженості. Однак багато журналістів сумніваються, що інфлюенсери є «більш нейтральною» альтернативою.