Грузинська залізниця розірвала багатомільйонний контракт на російські локомотиви через санкції
Грузинська залізниця розірвала багатомільйонний контракт на російські локомотиви через санкції

Грузинська залізниця розірвала багатомільйонний контракт на російські локомотиви через санкції

Держана транспортна компанія «Грузинська залізниця» (ГЗ) розірвала багатомільйонний контракт на закупівлю локомотивів російського виробництва через санкції США.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє NewsGeogia.

За інформацією неурядової організації «Інститут свободи», через підрядника – компанію «Георгіа», «Грузинська залізниця» придбала 10 локомотивів виробництва «Уральські локомотиви», що належать компанії «Сінара – Транспортні машини».

Сума контракту становила майже 217 млн ​​ларі (понад 80,5 млн доларів США).

«Грузинська залізниця» назвала цю інформацію «абсурдними звинуваченнями і такою, що не відповідає дійсності».

«Компанія «Георгіа» запропонувала зареєстровану в РФкомпанію «Уральські локомотиви». Однак після того, як «ГЗ» стало відомо про внесення «Сінари — Транспортні машини» у санкційний список Мінфіну США, рішенням ради директорів «ГЗ» угоду було скасовано», — йдеться у заяві компанії.

У «Грузинській залізниці» стверджують, що на сьогодні у них «не існує жодних правових відносин» із підсанкційним підприємством, і розрахунки за контрактом не провадяться.

Компанія не уточнює, коли саме було розірвано договір на закупівлю.

Зазначається, що Управління контролю за іноземними активами (OFAC) Мінфіну США включило «Сінара — Транспортні машини» до списку санкцій 12 червня. Тендер на закупівлю електровозів «ГЗ» проводила наприкінці 2023 року. Наближений до Кремля бізнесмен Дмитро Пумпянський, проти якого на Заході також було введено санкції, на цей момент вже формально відійшов від керівництва «Сінари».

Як вказує «Інститут свободи», «Георгіа», яка виступила постачальником локомотивів російського виробництва, належить грузинському бізнесменові Геле Дзідзікашвілі – донору правлячої партії «Грузинська мрія».

Ця компанія була єдиним учасником електронного тендеру.

Також незрозуміло, як компанія «Георгіа» планувала розраховуватися з «Уральськими локомотивами» в умовах, коли російські компанії відключені від SWIFT.

Як повідомляв Укрінформ, торік найбільший банк Грузії TBC Bank попередив своїх клієнтів, що закриватиме рахунки у разі порушення ними санкцій проти Росії.

Фото: railway.ge

Теги за темою
Росія Грузія
Джерело матеріала
loader
loader