"Київстар" змінює вартість тарифів з 1 вересня: список
"Київстар" змінює вартість тарифів з 1 вересня: список

"Київстар" змінює вартість тарифів з 1 вересня: список

Мобільний оператор "Київстар" оновить одразу низку тарифів. Зміни відбудуться з 1 вересня і зачеплять, зокрема, вартості пропозицій, а також обсягів хвилин і гігабайтів, що надаються.

Про це повідомили у самому "Київстарі". Там зазначили, що оновлять тарифи як передоплати, так і контракту. Зокрема:

  • LOVE UA База
  • LOVE UA Контракт
  • LOVE UA Світло 2023
  • LOVE UA Світло 2023 із Суперсилою Економія
  • Максимальний Безлім 2019

"З 1 вересня 2024 року ми збільшуємо обсяги хвилин та гігабайтів для деяких тарифів передплати та контракту. Також у тарифі Максимальний Безлім 2019 з'являться Суперсили на вибір та Роумінг як вдома", – йдеться у повідомленні.

При цьому наголошується: також буде змінено вартість цих тарифів. Проте як саме – не уточнюється. Як пояснили в "Київстарі", користувачі цих тарифів отримуватимуть SMS з деталями про нові умови та актуальну вартість щонайменше за 7 днів до змін.

"Зміни зумовлені тим, що у цих тарифах збільшилося споживання мобільного трафіку. Ми переглядаємо вартість тарифів, аби й далі збільшувати інвестиції, щоб розширювати мережу та оснащувати її додатковими джерелами живлення, генераторами", – розповіли у "Київстарі".

Як оновити тариф "Київстар"

В той же час, абоненти "Київстару" можуть змінити свій тариф. Зробити ж це можна кількома способами – зокрема, в магазинах оператора.

Також змінити тариф можна на сайті "Київстару". Для цього слід зайти до розділу Тарифи.

Є й інші способи. Зокрема, провести зміну тарифу можна:

  • за номером 477 чи 477*1;
  • у додатку Мій Київстар (розділ Усі тарифи);
  • за номером 466.

Водночас, трапляється, що хвилини, які надаються в тарифі, а також гігабайти, SMS та ін. можуть закінчитися раніше терміну його дії. У такому разі абоненти оператора можуть замовити позачергове отримання пакету послуг – також у кілька способів. Зокрема:

  • за номером 477*202;
  • у системі самообслуговування "Мій Київстар";
  • у контакт-центрі або у співробітника фірмового магазину "Київстар".

Як повідомляв OBOZ.UA, водночас абоненти "Київстару" можуть перевірити, за що платять оператору. Всю інформацію про свій тариф вони можуть дізнатися всю інформацію про свій тариф у кілька способів. Зокрема, за запитом *100*01*2#.

Лише перевірена інформація в нас у Telegram-каналі OBOZ.UA та у Viber. Не ведіться на фейки!

Джерело матеріала
loader
loader