Приблизно кожен четвертий вантажний контейнер, що проходить через Індію , завантажується або вивантажується на причалах, що виступають в Аравійське море на південь від Мумбаї.
Потік контейнерів за останні два десятиліття зріс приблизно втричі, досягнувши еквівалента 6,4 млн 20-футових коробок минулого року. Проте, за мірками найбільших портів світу — багато з них перебувають у Китаї — це залишається невеликою операцією.
Індія зараз проводить агресивну кампанію , щоб надолужити втрачене, готуючи плани нових портів і розширюючи існуючі доки.
Чи будуть ці проекти реалізовані і як швидко вони можуть вплинути на результати одного з найграндіозніших прагнень Індії: розростання у повноцінний промисловий та експортний колос.
Ця тенденція посилюється, оскільки компанії поглинають очікування того, що торгові відносини між двома найбільшими економіками світу залишаться неврегульованими, незалежно від того, хто переможе на президентських виборах у США в листопаді. Багато великих брендів вивчають заводи в Індії.
"Світ не хоче повної залежності від Китаю", - сказав Унмеш Шарад Ваг, голова Управління порту Джавахарлала Неру. «Безперечно, найкраща альтернатива — Індія. Тепер люди переносять свою базу до Індії».
Джерело: nytimes .
Останні новини:
Літній наступ Росії провалився: експерти спрогнозували, як йтиме війна до кінця 2024 року.
Слабка політика Шольца стала проблемою для Європи: експерти назвали головні загрози.
Найімовірніше, спочатку літаки злітатимуть із Румунії, - військовий експерт про F-16.