Найбільші продуктові мережі України приєднаються до програми “Національний кешбек”. Про це повідомляє Forbes Ukraine із посиланням на виконавчу директорку Ukrainian Food Retail Alliance (UFRA) Наталію Петрівську.
Зокрема, на початку вересня до бета-тестування програми офіційно долучаться «АТБ-маркет», «Сільпо», Novus, Varus та «Auchan Україна».
За словами Петрівської, ритейлери вважають, що окрім підтримки українських товарів, програма допоможе виділити прозорих гравців ринку роздрібної торгівлі, адже для нарахування кешбеку продавець повинен видати покупцю фіскальний чек.
Наразі тривають фінальні консультації з Мінекономіки та внутрішні технічні узгодження в торговельних мережах.
Про запуск роботи програми “Національний кешбек” кожна мережа повідомить своїм покупцям додатково.
Нагадаємо, що Кабмінзатвердив порядок надання "Національного кешбеку", відповідно до якого українцям повертається до 10% вартості куплених ними товарів українського виробництва. Передбачено, що програма запрацює з 2 вересня поточного року. Максимальний обсяг кешбеку - 3 тис. грн/місяць. Гроші можна витратити на оплату медичних та комунальних послуг, спорт, кіно, квитки на поїзд, задонатити ЗСУ або купити військові облігації.