Віртуальна АТС - що це таке і чому важливо використовувати бізнесу
Віртуальна АТС - що це таке і чому важливо використовувати бізнесу

Віртуальна АТС - що це таке і чому важливо використовувати бізнесу

Сучасний бізнес важко уявити без комунікації з потенційними чи постійними клієнтами. Якщо раніше для цього, як правило, використовувати стаціонарний або мобільний телефон, то зараз є купа альтернативних рішень, які насправді значно ефективніші та дають високі результати.

Серед найпопулярніших рішень - Віртуальна АТС, тобто автоматична телефонна станція для керування телефонними дзвінками, яка працює через Інтернет на базі хмарних технологій.

Таке рішення, до речі, стало дуже популярним завдяки своїй гнучкості, зручності, практичності та можливості відчутно економити кошти на телефонії, що для бізнесу є важливим моментом.

Забігаючи наперед, наголосимо, що головною перевагою АТС є її повна автономність, головним чином від фізичного обладнання, а всі налаштування та обробка дзвінків відбуваються у Всемережжі. Це відповідно дозволяє підключатися до системи з будь-якої точки світу, головне, щоб було підключення до Мережі.

Чому бізнесу важливо використовувати віртуальну АТС

  • Знижує витрати

Як вже згадувалося, АТС не потребує купівлі дорогого обладнання і його подальшого обслуговування. Та й витрати на зв'язок помітно знижуються, особливо коли йдеться про міжнародні дзвінки.

  • Адаптивність

Станцію легко адаптувати до тих чи інших потреб бізнесу. Навіть якщо ваша компанія розширюватиметься, зокрема у чисельності працівників, не потрібно купувати якесь нове обладнання — достатньо просто додати нових користувачів у систему.

  • Доступна будь-де

Працівники компанії матимуть змогу працювати будь-де – хоч в офісі, хоч вдома. А це величезний плюс, особливо коли дуже популярним є так звана віддалена робота.

  • Гнучке налаштування

Завдяки широким можливостям щодо налаштування дзвінків і інтеграції з CRM, система АТС забезпечуватиме належний рівень обслуговування клієнтів, а це у свою чергу підвищуватиме лояльність до компанії.

І ще один важливий момент: АТС має хорошу функцію запису дзвінків, цю інформацію затим можна використовувати як для вивчення потреб клієнтів, так і для розробки стратегії розвитку вашої справи у цілому.

  • Безпечно і надійно

Хмарні рішення, як правило, мають дуже високий рівень безпеки. Тобто всі дзвінки і налаштування надійно захищені, а доступ до системи завжди залишається під контролем.

Правду кажучи, АТС — це дуже потужний інструмент, який має використовувати бізнес із будь-якими масштабами діяльності. До того ж вона покращує комунікацію і взаємодію з клієнтами, а це в умовах значної конкуренції беззаперечна перевага, що дає свої, так би мовити, бонуси. Врахуйте це і прийміть правильне рішення!

varta1.com.ua: Новини

Ілона Мартинюк

Джерело матеріала
loader
loader