У Дніпрі запрацювало нове незалежне медіа «Місто і річка»
У Дніпрі запрацювало нове незалежне медіа «Місто і річка»

У Дніпрі запрацювало нове незалежне медіа «Місто і річка»

Про тематику й формати роботи «Медіамейкеру» розповіла шеф-редакторка Наталя Куліді.

Оригінал публікації на сайті «Медіамейкер» за посиланням

У серпні 2024 року розпочав роботу незалежний онлайн-журнал із Дніпра —  «Місто і річка». Завдяки підтримці Media Development Foundation його заснувала команда, що раніше працювала над проєктом «КУСТ».  

Як виникла ідея медіа? 

Наталя Куліді розповідає, що їхня команда хотіла створити незалежне та якісне медіа, яке не тільки інформує, а й пояснює політичні, соціальні, урбанізаційні процеси в місті та об’єднує на дискусійному майданчику тих, хто робить Дніпро таким, яким воно є. 

Назва виникла від розуміння, що для місцевих — це мем. 

«Після перейменування Дніпропетровська у Дніпро з’явилися жарти на кшталт “Я живу у річці” тощо. Коли ти говориш “Місто і річка” — місцеві мимоволі думають про Дніпро, а не про будь-яке інше місто», — розповідає шеф-редакторка.Яка тематика матеріалів? 

Редакція пише про:

  • змінотворців міста;
  • бізнес — маленький та середній — який розвиває економіку Дніпра, великий — який прославляє місто на національному та міжнародному рівнях;
  • вдалі рішення та підходи, які роблять місто кращим (журналістика рішень);
  • процеси та явища, які відбуваються у місті (пояснюємо їхню специфіку)
  • владу міста під критичним кутом;
  • міські меми, жарти, розваги; 
  • різні (культурні, етнічні, за заняттями тощо) спільноти, які тут живуть; 
  • локальний патріотизм — любов до Дніпра та будь-яких проявів Дніпра на українській мапі (показуємо красу та велич міста в соцмережах).

Хто в команді? 

Редакція налічує шість людей:

  • СЕО — Катерина Нікітенко;
  • шеф-редакторка — Наталя Куліді;
  • SMM-фахівець — Ілля Тіщенко;
  • дизайнерка — Юлія Тіщенко;
  • журналіст-новинар — Денис Подобрій;
  • журналістка довгих форматів — Руслана Козиряцька.

Як справа із фінансуванням? 

Якийсь час видання отримуватиме фінансову підтримку команди від MDF у межах програма Local Media Relaunch Initiative, але далі планують мати кілька джерел доходів — гранти, нативну рекламу, освітні проєкти тощо. 

«Уже заповнили свою першу грантову заявку. Загалом будемо активно фандрейзити», — говорить шеф-редакторка. 

Які плани на майбутнє? 

Редакція продовжує визначати контентні формати, працює над бізнес-планом та готується до співпраці із донорами.

«Ми хочемо бути незалежним журналом про Дніпро, саме масовим. Інформаційно наповненим, сенсовим, стильним — продуктом, який буде асоціюватися з нашим великим та трохи зухвалим містом. З часів “КУСТа” вже трохи втомилися робити нішевий продукт і працювати над слоумедіа», — ділиться Наталя Куліді. 

Де читати? 

У серпні редакція ділиться контентом в Instagram та Facebook, а з вересня планує запустити власний сайт. 

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги за темою
Дніпро
Джерело матеріала
loader
loader