Німецькі бренди одягу захотіли підзаробити на Росії: яким чином
Німецькі бренди одягу захотіли підзаробити на Росії: яким чином

Німецькі бренди одягу захотіли підзаробити на Росії: яким чином

Незважаючи на збройну агресію Кремля, німецький бренд одягу Ultimo Fashion Group планує вийти на російський ринок. Однак через негативний політичний клімат і перенасиченість ринку, перспектива успіху цих брендів виглядає сумнівною.

Про це пишуть росЗМІ. Попри військову агресію Росії проти України, економічні санкції та негативний політичний клімат, деякі європейські компанії все ще розглядають можливість виходу на російський ринок.

Однією з таких компаній є німецька Ultimo Fashion Group, яка через дистриб'ютора Gerry Weber може почати постачання до Росії чотирьох своїх брендів. У липні 2024 року компанія ТОВ "ЛіМ Холдинг", яка представляє інтереси Ultimo Fashion Group у Росії, зареєструвала домени, що відповідають назвам чотирьох німецьких брендів із портфеля Ultimo Fashion Group: Smith & Soul, Milano Italy, HeartKiss та Elisa.And.Me.

Ці дії свідчать про намір компанії вийти на російський ринок, попри всі політичні ризики та економічні складнощі, пов'язані з веденням бізнесу в країні. Ultimo Fashion Group була заснована у 1999 році Томасом Енгелем та Ясіном Шафаком і стала відомою завдяки своїм якісним європейським товарам. Продукція цих брендів вже представлена у кількох країнах Європи, і тепер компанія прагне розширити свою присутність у Росії.

Варто зазначити, що товари Ultimo Fashion Group вже доступні російським споживачам через маркетплейс Wildberries та інші канали онлайн-продажів. Однак плани з офіційного постачання та просування брендів у Росії вимагають значних інвестицій.

Попри всі ці зусилля, просування нових європейських брендів у Росії залишається викликом. Ринок уже перенасичений різноманітними пропозиціями, і навіть якісним товарам стає важко виділитися без значних вкладень у рекламу та яскраве позиціонування. Ці виклики посилюються негативним сприйняттям країни на міжнародній арені через її військові дії, що впливає на імідж брендів, які наважуються працювати в Росії.

До того ж, Gerry Weber – бренд середнього цінового сегмента, вже присутній на російському ринку через 141 магазин. Однак його популярність залишається обмеженою через недостатню представленість, особливо в регіонах, де "ЛіМ Холдинг" працює через партнерів. Не завжди вдається ефективно просувати бренд, що впливає на його конкурентоспроможність. Наприкінці 2023 року компанія навіть розірвала договір комісії з дистриб'ютором Smart Casual через слабкі продажі.

Як повідомляв OBOZ.UA раніше, деякі західні компанії, такі як Avon, Air Liquide та Reckitt, попри початкові плани, вирішили залишитися на російському ринку через складнощі з продажем бізнесу. В Росії залишилося понад 2100 транснаціональних корпорацій, тоді як приблизно 1600 міжнародних компаній пішли з ринку або згорнули свою діяльність.

Лише перевірена інформація в нас у Telegram-каналі OBOZ.UA та Viber. Не ведіться на фейки!

Джерело матеріала
loader
loader