Низький попит не дає можливості судновласникам підвищити ставки, тож ринок залишається на боці фрахтувальників.
Про це повідомляють аналітики Spike Brokers у Telegram.
«Цього тижня зазнали падіння фрахтові ставки на перевезення агропродукції «панамаксами» в напрямку південного Вʼєтнаму та Бангладешу. Тарифи на перевезення «костерами» у напрямку східного Середземноморʼя, Іспанії та з дунайських портів у напрямку Мармари також зазнали зниження в межах $1-2», — уточнили фахівці.
Водночас фрахт на баржі в бік Констанци (Румунія) та Русе/Сілістри (Болгарія) залишився на низькому рівні.
«Стабільним залишається і фрахт на доставку «хендісайзами» у напрямку Іспанії, Тунісу, східного Середземноморʼя», — додають аналітики.
Ринкові ставки транспортування з річкових портів:
- Ізмаїл — Констанца, Румунія (1-3 тис. т) €10;
- Ізмаїл — Русе/Сілістра, Болгарія (1-3 тис. т) €16;
- Ізмаїл — східне узбережжя Греції (5-7 тис. т) $19-20;
- Рені — Мармара, Туреччина (5-7 тис. т) $17-18.
Ринкові ставки транспортування з морських портів:
- Чорноморськ — Ізраїль (30-35 тис. т) $29-30;
- Чорноморськ — Пд. Китай (60-65 тис. т) $50-51;
- Чорноморськ — Пд. Вʼєтнам (60-65 тис. т) $45-46.