Понад 25 найменувань товарів наразі продається у міжнародній мережі супермаркетів Lidl у межах проєкту «Європейські полиці для українських виробників».
Про це у Facebook повідомляє проєкт USAID «Економічна підтримка України», за підтримки якого українські експортери змогли доставити продукти з України на полиці Lidl — вареники з вишнями, соняшникову халву, крем-мед та інші.
Зазначається, що ці продукти рекламуються в межах Східноєвропейського тижня Lidl, однієї з їхніх відомих кампаній «Смаки світу», яка раніше демонструвала італійську, японську та грецьку їжу.
За підтримки USAID протягом восьми місяців компанія Kwayga, яка спеціалізується на поєднанні покупців супермаркетів у Європі з глобальними постачальниками, провела сотні вебінарів та організувала десятки комерційних зустрічей між покупцями з ЄС та українськими постачальниками.
«Це призвело до підписання контрактів із великими супермаркетами ЄС, зокрема 5 контрактів, підписаних з Lidl Ірландія, 1 контракт, підписаний з Aldi Ірландія на 40 тис. одиниць меду, і 1 контракт, підписаний із розвиненою медовою компанією на 3 замовлення загальною вартістю приблизно €120 тис.» — зазначили в USAID.
За результатами розпродажу цього тижня Lidl Ірландія може повторювати акцію кожні чотири-шість місяців і потенційно підписати довгостроковий контракт. Також тривають переговори з іншими великими супермаркетами у Європі.