OpenAI оголосила про співпрацю з нью-йоркською художньою галереєю, яка надає художникам доступ до неопублікованих інструментів штучного інтелекту .
Виставка, серія під назвою «Strada Nuova: New Road», представлена в галереї Strada, триватиме три тижні та зосереджена на «різноманітній групі митців, [які] складаються з блискучих дослідників, науковців і творців, які працюють між фізичними і цифрові твори мистецтва”, - сказав засновник Strada Пол Хілл.
Хілл сказав CNBC, що звернувся до OpenAI, щоб запропонувати проект. Переговори почалися приблизно шість місяців тому, і план був створений спільно з OpenAI, що пропонує художникам доступ до інструментів, зокрема до відеогенератора Sora , голосового генератора Voice Engine, генератора зображень DALL-E 3 і ChatGPT, свого вірусного чат-бота, а також освітніх ресурсів і стипендії артистам.
Мінне Атаіру, міждисциплінарна художниця, яка спеціалізується на використанні штучного інтелекту в мистецтві протягом останніх чотирьох років — ще до запуску ChatGPT — використовує генерацію зображень, як 2D, так і 3D, а також генерацію відео у своїй творчості, щоб висвітлити «недосліджені прогалини» в чорному. історичні архіви. Для цієї виставки вона сказала, що використала Сора для створення створеного штучним інтелектом відео «Regina Gloriana», натхненного фільмами жахів про надприродне, знятими в Нігерії в 1990-х роках.
Використання штучного інтелекту в мистецтві в багатьох формах є частиною широкомасштабних дебатів, які викликали купу суперечок — і все більшу кількість судових позовів щодо ймовірних порушень авторських прав і даних навчання.
Anthropic, стартап зі штучним інтелектом, який підтримує Amazon , нещодавно подав груповий позов до федерального суду Каліфорнії трьома авторами за звинуваченням у порушенні авторських прав. Минулого року група видатних американських авторів, у тому числі Джонатан Френзен, Джон Грішем, Джордж Р. Р. Мартін і Джоді Піколт, подала до суду на OpenAI через нібито порушення авторських прав під час використання їхньої роботи для навчання ChatGPT. А в січні минулого року група художників подала колективний позов проти Stability AI, Midjourney і DeviantArt через нібито порушення авторських прав їхніми інструментами для створення зображень штучного інтелекту.
Коли його запитали про використання штучного інтелекту в мистецтві, Страда Хілл сказав CNBC: «Я думаю, що на рівні суперечок усі хороші твори мистецтва є суперечливими. Я ніколи не бачив хороших творів мистецтва, які б не були такими. Тільки погані, яким бракує важливості або значення – це ті, про які ніхто не говорить».
Хілл додав, що в різних галузях він розглядає розвиток ШІ як свого роду промислову революцію.
«Історично кажучи, спільноти та мережі, які останніми отримають ці інструменти, зазвичай є чорношкірими», — сказав Хілл, додавши: «У цій наступній промисловій революції ми можемо бути схожими на піонерів, переконавшись, що маргіналізовані спільноти не є На цій виставці шестеро чорношкірих художників, один з Кіото, Японія».
Деякі з художників Хілла повторили думку про те, щоб не залишатися позаду, щодо доступу до інструментів штучного інтелекту або представлення в них.
Каррі Гекетт, міждисциплінарний дизайнер і громадський художник, розповів CNBC, що використовує штучний інтелект, щоб переосмислити, як можна створювати зображення та отримувати джерела. Його проект виставки ґрунтується на одному з його публічних мистецьких проектів «Ugly Beauties», у якому він використовував Midjourney для ручного колажування зображень для сцени довжиною 50 футів, підвішеної на площі Брукліна, «щоб поміркувати про стосунки темношкірих з природи і рослин”, - сказав він. Для виставки Strada ту саму роботу призупинено в галереї, і Гекет використав Сора для анімації нерухомих сцен на полотні.
«Я усвідомлюю, що є екологічні та політичні проблеми, є етичні проблеми, але я також вважаю, що є щось реальне у відкритті шляхів для створення креативних медіа», — сказав Гекетт про ШІ. «Як чорношкірий митець, не обов’язково, що наші форми медіа відображатимуться в цих моделях. Отже, є доводи, що менш пріоритетні групи повинні активно використовувати ці інструменти у творчі способи».
Гекетт також сказав: «Однак я точно можу зрозуміти багато занепокоєнь, які зараз відчувають багато людей у творчих сферах, тому що є занепокоєння, що моделі навчаються на даних без згоди... Я думаю, ми Зараз ми маємо розробити норми та найкращі практики, щоб людям було зручно користуватися цими інструментами».
Софія Вілсон, фотограф і художниця, працює переважно з плівковою фотографією, надрукованою вручну в кольоровій темній кімнаті. Вона розповіла CNBC, що вже добре володіла Photoshop та іншим програмним забезпеченням для ретушування, і саме так вона думає про такі інструменти ШІ, як Sora.
«Ніщо не є досконалим, і у всьому є недоліки, але якщо я можу використовувати це для власної вигоди як художник... Я дивлюся на це більше як на інструмент ретушування чи редагування, який покращує мою роботу, а не те, чого я повинен боятися, тому що я просто не хочу бути частиною натовпу, який залишається позаду в історії”, - сказав Вілсон.
Для виставки Strada Вілсон задокументувала темношкірих жінок-бодібілдерів у Нью-Йорку, і вона використала Сора, щоб анімувати деякі зі своїх нерухомих зображень, наприклад, люстру, що змінюється на вітрі. Вона також використовувала Voice Engine OpenAI, щоб прочитати деякі транскрибовані інтерв’ю з піддослідними.
«Штучний інтелект читає історію як звуковий супровід», — сказав Вілсон. «Це ставить усіх на рівні умови гри. Чорношкірих жінок часто судять за жінок загалом, але особливо за темношкірих жінок — за їхні голоси та різні інтонації... Я хотів, щоб це було єдиним голосом, де ви не можете Не суди людей за їхніми голосами».