Клієнт ПриватБанку зіштовхнувся з неприємною ситуацією під час спроби обміну валюти. За словами клієнта, працівники банку відмовилися обміняти 100-доларову купюру через наявність на ній плям, незважаючи на те, що сам банк нещодавно видав йому цю банкноту.
Про це пише "Хвиля", посилаючись на один із відгуків на порталі Мінфін.
Клієнт висловив своє невдоволення поведінкою співробітників відділення, які, на його думку, були "навчені звинувачувати клієнтів" у неправильному зберіганні купюр. Він також зазначив, що такі ситуації стають регулярними у ПриватБанку. Він заявив, що банк навмисно вводить клієнтів в оману.
"Я вважаю цей банк шахраєм, який спеціально робить все, щоб робити людей дурнів", - заявив українець.
У відповідь на скаргу ПриватБанк заявив, що здійснює видачу валюти відповідно до чинних вимог Національного Банку України. Представник банку наголосив, що всі банкноти без ознак підробки або значного пошкодження придатні для операцій з готівкою, незалежно від року випуску та номіналу. Банк також запевнив, що купюри, що видаються у відділеннях, проходять попередню перевірку і є платіжними.
"У разі, якщо ви не задовольнили стан купюри, ви можете відмовитись її приймати", - заявили в ПриватБанку.
Нагадаємо, раніше стало відомо, у яких банках та в якій валюті українці зберігають гроші.