ПриватБанк встановлює обмеження на картки клієнтів через прострочені борги, яких насправді не існує. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Українець поскаржився на блокування кредитного ліміту на його картці ПриватБанку. За його словами, це сталося після того, як він скористався способом ідентифікації через BankID.
У додатку "Приват24" також з'явилося повідомлення про прострочену заборгованість, якої насправді немає.
"Після авторизації за допомогою BankID, через 10 хвилин мені закрили кредитний ліміт. Та у додатку пише про якусь прострочену заборгованість. Я перевірив себе через ресурс — запитав свою кредитну історію — жодного порушення!", - зазначив клієнт.
Чоловік зазначив, що користується послугами ПриватБанку вже далеко не перший рік і ніколи не допускав заборгованості, тож дій фінустанови не розуміє.
"Вже багато років я користуюсь карткою Привату. Ніколи не було простроченої заборгованості. Завжди кредитні кошти сплачував в строк", - наголосив українець.
Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу та зазначили, що прибрати кредитний ліміт вирішили після аналізу історії використання картки. Клієнту порадили користуватися власними коштами.
"На даному етапі банк проаналізував поточний стан та історію використання картки, і прийняв рішення встановити подібне обмеження", - йдеться у відповіді.