ПриватБанк обмежує картки клієнтів через неіснуючі борги
ПриватБанк обмежує картки клієнтів через неіснуючі борги

ПриватБанк обмежує картки клієнтів через неіснуючі борги

ПриватБанк встановлює обмеження на картки клієнтів через прострочені борги, яких насправді не існує. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

Українець поскаржився на блокування кредитного ліміту на його картці ПриватБанку. За його словами, це сталося після того, як він скористався способом ідентифікації через BankID.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

У додатку "Приват24" також з'явилося повідомлення про прострочену заборгованість, якої насправді немає.

"Після авторизації за допомогою BankID, через 10 хвилин мені закрили кредитний ліміт. Та у додатку пише про якусь прострочену заборгованість. Я перевірив себе через ресурс — запитав свою кредитну історію — жодного порушення!", - зазначив клієнт.

Приват24. Фото: скрін youtube
Приват24. Фото: скрін youtube

Чоловік зазначив, що користується послугами ПриватБанку вже далеко не перший рік і ніколи не допускав заборгованості, тож дій фінустанови не розуміє.

"Вже багато років я користуюсь карткою Привату. Ніколи не було простроченої заборгованості. Завжди кредитні кошти сплачував в строк", - наголосив українець.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу та зазначили, що прибрати кредитний ліміт вирішили після аналізу історії використання картки. Клієнту порадили користуватися власними коштами.

"На даному етапі банк проаналізував поточний стан та історію використання картки, і прийняв рішення встановити подібне обмеження", - йдеться у відповіді.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader