Пенсійний фонд України розповів, що пенсіонери можуть використовувати електронний паспорт у додатку "Дія" для ідентифікації у сервісних центрах ПФУ, замість паперового документа. Це рішення стало можливим завдяки впровадженню обміну електронними документами між державними органами, яке було затверджено урядом України.
Зокрема, у ПФУ нагадали про постанови Кабінету Міністрів України, що регулюють електронну взаємодію інформаційних ресурсів. Постанови №606 від 2016 року та №911 від 2021 року передбачають порядок формування та перевірки електронного паспорта та інших документів.
Завдяки цьому, сервісні центри ПФУ можуть приймати електронний паспорт (ID-картку), сформований у додатку "Дія", для підтвердження особи. Відтепер пенсіонери та інші відвідувачі можуть використовувати не лише електронний паспорт, але й інші документи, доступні у "Дія", для отримання послуг у ПФУ.
Наприклад, з серпня цього року до переліку документів, що можна використовувати для ідентифікації, додалися свідоцтво про народження та податковий номер.
ПФУ також зазначив, що разом з Міністерством цифрової трансформації планують продовжувати розширення списку документів, доступних для використання у додатку "Дія".
Це допоможе зробити процес отримання державних послуг ще зручнішим та доступнішим для громадян, особливо для пенсіонерів, яким іноді важко носити з собою паперові документи.
Крім того, Знай.ua повідомляв, пенсію у вересні підвищать: хто вже може планувати покупки