Boeing заморожує найм і зважує можливість відпусток
Boeing заморожує найм і зважує можливість відпусток

Boeing заморожує найм і зважує можливість відпусток

Boeing заморожує прийом на роботу і вводить тимчасові відпустки, щоб скоротити витрати, оскільки в понеділок розпочався четвертий день страйку понад 30 тис робітників. Про це повідомляє Reuters.

Керівництво компанії та профспілки недооцінили гнів членів профспілки, 96% яких минулого тижня підтримали страйк, зупинивши виробництво літаків серії 737 саме тоді, коли Boeing намагався прискорити роботу конвеєрів. Тепер керівництву компанії потрібно знайти спосіб стримати зупинку виробництва, запропонувавши нову пропозицію на переговорах, які відновляться у вівторок.

«Цей страйк ставить під значну загрозу наше відновлення, і ми повинні вжити необхідних заходів, щоб зберегти гроші і захистити наше спільне майбутнє», — написав фінансовий директор Брайан Вест у листі до співробітників у понеділок.

Минулого тижня Вест заявив, що першочерговим пріоритетом є збереження кредитного рейтингу Boeing, який зараз знаходиться на один щабель вище сміттєвого.

Рішення припинити розміщення більшості замовлень на деталі для всіх програм Boeing, окрім 787 Dreamliner, є винятково рідкісним і спричинить шокові хвилі в галузі, яка все ще намагається відновитися після COVID-19.

Деякі керівники одразу ж попередили про замкнене коло звільнень саме тоді, коли галузь бореться з конкуренцією з боку інших секторів за залучення нових працівників та інженерів аерокосмічної галузі.

Безпека та виробнича криза

Ще до того, як працівники заводу поклали інструменти, Boeing боровся з кризою безпеки та виробництва, спричиненою тим, що в січні дверна панель відлетіла від майже нового літака 737 MAX в повітрі, і обтяжений боргом у $60 млрд.

«Ми вважаємо, що тривалий страйк буде дорогим і важким для компанії, враховуючи і без того скрутне фінансове становище. Більш короткий страйк, порядку декількох тижнів, швидше за все, буде керованим для Boeing і не призведе до негативної рейтингової дії», — йдеться в повідомленні S&P Global Ratings, опублікованому в понеділок.

Аналітик фондового ринку Кріс Олін з Northcoast Research заявив, що через страйк Boeing, ймовірно, доведеться вилучити зі свого виробничого плану 33-35 літаків, що призведе до втрати доходу в розмірі $102 млн щодня і до $3 млрд або більше в цілому.

Міжнародна асоціація машинобудівників та аерокосмічних працівників (IAM) відхилила пропозицію, яка передбачала підвищення заробітної плати на 25% протягом чотирьох років, але вилучила щорічну премію за результатами роботи. Спочатку профспілка вимагала підвищення на 40%.

Джон Холден, провідний перемовник від профспілки, заявив у суботу, що працівники хочуть, щоб Boeing підвищив заробітну плату і відновив пенсійну програму з визначеними виплатами, яку було скасовано десять років тому в обмін на збереження виробництва літаків у штаті Вашингтон.

Два профспілкових джерела повідомили Reuters, що вони не очікують, щоб Boeing відновлював стару пенсію, але ця вимога може бути використана для переговорів про більші пенсійні внески компанії і вищу зарплату.

Члени профспілки на пікетах біля заводів Boeing навколо Сіетла були оптимістично налаштовані щодо своїх шансів отримати від Boeing кращу угоду, але мало хто очікує, що це станеться швидко.

«Не зважаючи на те, як «Боїнг» і профспілка вели переговори в минулому», — сказав Кріс Гінн, 37-річний чоловік, який працює на заводі на північ від Сіетла, де будують літаки 777.

Від зарплати до зарплати

Це вже восьмий страйк з моменту заснування підрозділу IAM, що займається виробництвом літаків Boeing. Останні два, у 2008 та 2005 роках, тривали 57 та 28 днів відповідно.

Reuters поспілкувався з п'ятьма працівниками, які використовували ці попередні зупинки як орієнтир для свого фінансового планування, оскільки під час страйку вони не отримуватимуть зарплату. Профспілка виплачує $250 на тиждень членам профспілки, які страйкують.

«Я можу страйкувати шість тижнів, вісім тижнів, але керівництво «Боїнга» вирішує, коли запропонувати справедливу угоду», — сказав Тхінь Тан, інженер на заводі з виробництва 737 MAX.

Багато працівників заводу виплескують гнів, який назрівав більше десяти років, спостерігаючи, як їхні зарплати відстають від інфляції, тоді як премії керівників зростають до небес.

«Я живу від зарплати до зарплати», — сказав Гінн, стискаючи в одній руці сина, а в іншій — плакат «Страйкуємо проти Боїнга».

Джерело матеріала
loader
loader