Про це йдеться у постанові Національного банку України. Також банки повинні на постійній основі інформувати клієнтів про доступні відділення.
Як зміняться відділення банків до 2025
НБУ зобов'язав банки до 1 січня 2025 року забезпечити фізичну та інформаційну доступність для людей з інвалідністю щонайменше у 50% своїх відділень у кожному регіоні.
Мета цієї вимоги – створення інклюзивного фінансового середовища для всіх громадян, особливо для людей з інвалідністю, ветеранів війни та літніх осіб.
Відповідно до змін у Положенні про ліцензування банків, кожна фінансова установа повинна визначити підрозділи, що відповідатимуть встановленим вимогам інклюзивності, та зробити їх доступними для людей з обмеженими можливостями.
Банки зобов'язані постійно інформувати клієнтів про доступні відділення, їхнє розташування, контактні дані та графік роботи через офіційні вебсайти, мобільні додатки, служби підтримки, чатботи, месенджери та в загальнодоступних місцях у самих відділеннях.
Фізична доступність відділень має відповідати державним стандартам інклюзивності будівель, а інформаційна – забезпечувати можливість самостійного отримання інформації про фінансові послуги через вебсайти та мобільні застосунки.