Meta робить ставку на розумні окуляри та ШІ-чатботи у соцмережах
Meta робить ставку на розумні окуляри та ШІ-чатботи у соцмережах

Meta робить ставку на розумні окуляри та ШІ-чатботи у соцмережах

Компанія випустила бюджетний варіант гарнітури доповненої реальності.

Компанія Meta представила нові продукти на презентації у своїй штаб-квартирі в Менло-Парку у Каліфорнії. Серед них: бюджетний варіант гарнітури віртуальної реальності Quest 3S, пара прототипів окулярів із вбудованою в лінзи голографічною технологією та серія вдосконалень помічника зі штучним інтелектом Meta AI. Про це повідомили видання The New York Times та The Wall Street Journal.

Нові продукти — це спроба Цукерберга поєднати своє бачення того, якими можуть бути соціальні мережі, з тим, що можливо зараз. Хоча Meta досягла певного успіху в продажі своїх гарнітур віртуальної реальності та несподіваного успіху в окулярах доповненої реальності Ray-Ban, метавсесвіту пана Цукерберга ще багато років до втілення в реальності.

«Ми можемо почати бачити, як виглядатиме майбутнє обчислювальної техніки та людського зв’язку. — сказав Марк Цукенберг на Meta Connect 2024 — Це відбувається».

За останні кілька років Meta витратила майже 50 мільярдів доларів на свій підрозділ Reality Labs, який розробляє апаратне забезпечення. Отримати прибуток найближчим часом від цього сподіватися не варто. Це доповнюється зростаючими витратами Meta на штучний інтелект і центри обробки даних.

Створюючи мільйони розумних окулярів і гарнітур віртуальної реальності, пан Цукерберг сподівається залучити багатьох людей, які вже користуються його програмами, до іншої соціальної мережі. І, поєднавши ці продукти з помічником Meta AI, він сподівається, що зможе зробити їх достатньо корисними, щоб люди хотіли регулярно ними користуватися.

У компанії заявили, що понад 400 мільйонів людей уже скористалися Meta AI, і майже 200 мільйонів людей щотижня використовують розумного помічника в одному з продуктів компанії.

Чатботи Meta AI у соцмережах

Оновлення помічника із штучним інтелектом Meta AI, який доступний у соцмережах «Фейсбук», «Інстаграм», месенджерах «Вотсап» та «Месенджер», передбачає можливість обирати голос серед величезної кількості знаменитостей, якими він звертатиметься до користувача.

Meta робить ставку на розумні окуляри та ШІ-чатботи у соцмережах - Фото 1

Також користувачі зможуть з допомогою ШІ-помічника редагувати світлини у соцмережах Meta.

Інше оновлення є більш ризиковим: ШІ-помічник може створювати та публікувати дописи в фейсбуці та інстаграмі, створюючи їх на основі інтересів користувачів. Цей крок може відштовхнути людей, які не хочуть бачити такий вміст.

Не всі проєкти зі штучним інтелектом виявиляються вдалими. Meta припинила продукт, який дозволяв користувачам спілкуватися з чат-ботами знаменитостей, у тому числі з цифровими аватарами Снуп Догга та Тома Брейді, менше ніж через рік після випуску на ринок.

Гарнітура віртуальної реальності Meta Quest 3S

Meta робить ставку на розумні окуляри та ШІ-чатботи у соцмережах - Фото 2

Представлена гарнітура Meta Quest 3S — «побратим» торішнього Quest 3 вартістю 300 доларів, орієнтована на користувачів початкового рівня, а не на ранніх користувачів, яким потрібні новітні передові технології. Її вартість знизили у порівнянні із попередньою за рахунок використання дешевших лінз, нижчої роздільної здатності і меншого обсягу пам’яті.

Meta робить ставку на розумні окуляри та ШІ-чатботи у соцмережах - Фото 3

Гарнітура оснащена лінзами Френеля, як у Quest 2. Вона має роздільну здатність 1832 x 1920 та 128 ГБ пам’яті, проте її можна докупити. Гарнітура може пережити Quest 3 в одному аспекті: термін служби батареї. За оцінками Meta, робота батареї Quest 3S триватиме 2,5 години, тоді як у Quest 3 – 2,2 години.

Гарнітура уже доступний для попереднього замовлення, доставка почнеться з 15 жовтня.

Оновлення розумних окулярів Meta Ray-Ban

Для своїх розумних окулярів Ray-Ban Meta робить велику ставку на партнерство з найбільшим конгломератом виробництва окулярів у світі Essilor Luxottica. Ранні продажі є перспективними, і Meta намагається швидко представити більше функцій.

Meta робить ставку на розумні окуляри та ШІ-чатботи у соцмережах - Фото 4

Meta додала оновленого ШI-помічника до своїх технічних сонцезахисних окулярів. ШІ-помічник дозволить користувачеві встановлювати нагадування на основі об’єктів, які він помічає за допомогою відповідної голосовї команди. Окуляри також можуть сканувати QR-коди та набирати номери телефонів із тексту.

Meta робить ставку на розумні окуляри та ШІ-чатботи у соцмережах - Фото 5

Серед представлених новацій — опція живого перекладу. Окуляри можуть перекладати розмови між людьми англійською, іспанською, італійською та французькою мовами. Meta також співпрацює з компанією Be My Eyes, щоб допомогти людям із вадами зору отримувати аудіоописи навколишнього світу вони використовують штучний інтелект і камери всередині окулярів.

Розумні окуляри Project Orion

Під час презентації Марк Цукерберг продемонстрував нові розуміні окуляри Project Orion, можливості яких відмінні від Ray-Ban. Meta сподівається, що ця технологія дозволить користувачам сидіти у вітальні та розмовляти з друзями з усього світу, дивлячись на цифровий аватар людини, ніби друг сидить поруч з ними на дивані.

Meta робить ставку на розумні окуляри та ШІ-чатботи у соцмережах - Фото 6

Окуляри містять крихітні проектори для відображення голограм на лінзах. Датчики можуть відстежувати голос, рух очей та рук. Окуляри поєднують цей сенсорний вхід із можливостями штучного інтелекту. Наприклад, можна заглянути в холодильник і попросити вбудований ШІ запропонувати рецепт на основі побачено вмісту. Він також підтримуватиме відеодзвінки та можливість надсилати повідомлення на платформах Meta та у Spotify, YouTube, Pinterest.

Meta робить ставку на розумні окуляри та ШІ-чатботи у соцмережах - Фото 7

Цукерберг стверджує, що ці вдосконалені окуляри одного разу можуть замінити смартфони. За його словами, Orion дозволить людям використовувати застосунки та функції, якими вони раніше користувалися б на смартфоні, але не дивлячись на інший пристрій. Окуляри будуть керуватися за допомогою голосу, дотику або в експериментальному «наручному нейронному інтерфейсі», який покладається на апаратний браслет і рух зап’ястя користувача.

Значна частина бачення пана Цукерберга все ще є теоретичною. Але він залишається оптимістом. Він вірить, що продукти, представлені сьогодні, зрештою приймуть мільйони людей, коли зможуть їх випробувати.

«Поки я думаю, що на ці окуляри можна дивитися як на машину часу», — сказав пан Цукерберг. «Вони є проблиском майбутнього, яке, я думаю, буде досить захоплюючим».

Фото: Meta, Getty Images

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги за темою
Соцмережі
Джерело матеріала
loader
loader