Клієнти "Ощадбанку" скаржаться на ненадходження пільг за житлово-комунальні послуги. У фінустанові заявляють, що винна організація, яка призначає виплату, а органи соцзахисту стверджують, що проблема у банку.
Відповідна скарга з'явилася на офіційній сторінці "Ощада" у соціальній мережі Facebook.
Українка заявила, що пів року тому перейшла на обслуговування з ПриватБанку до Ощадбанку і зіткнулася з проблемами при отриманні пільг з комунальних платежів. Компенсацію жодного разу не було нараховано.
"Банк, який обкрадає клієнтів. Коли нараховували компенсацію за комунальні послуги по пільгових категоріях учасника ЧАЕС в Приват Банку — приходили на рахунок кошти, а коли перевели в Ощадбанк, то приходить смс, наприклад: Вам нарахована пільга 700 грн. До виплати 0,00", - поділилася клієнтка.
Українка зазначила, що зверталася до органів соцзахисту, де їй заявили, що виплати перераховуються до банку, а що з ними відбувається далі – загадка.
Фахівці "Ощада" відреагували на скаргу та пояснили, що банк не приймає рішення про виплату коштів та не впливає на строки зарахування. При цьому якщо кошти не зараховуються, то причини слід уточнювати в організації, яка ці виплати призначила.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" відмовляє у доступі до власних коштів та відмовчується: клієнти в паніці.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, не потрібен банкомат, ні кошик для покупок: "ПриватБанк разом з Varus запустили нову зручну послугу".