Виплати для малозабезпечених сімей: як їх отримати
Виплати для малозабезпечених сімей: як їх отримати

Виплати для малозабезпечених сімей: як їх отримати

Виплати для малозабезпечених сімей: як їх отримати

Для цього потрібно зібрати певні документи.

Попри війну, українці продовжують отримувати пенсії та інші види соцвиплат. Держава надає виплати малозабезпеченим сім'ям. Видання Факти ICTV розповіли, які документи потрібні, щоб отримати таку допомогу.

Хто може отримати допомогу для малозабезпечених

В Україні малозабезпеченою вважається сім'я, яка з поважних або незалежних від неї причин має середньомісячний сукупний дохід, нижчий від гарантованого прожиткового мінімуму для неї.

В такій ситуації, сім'я може звернутися до управління праці та соціального захисту населення для перевірки права на призначення державної соціальної допомоги.

Виплата малозабезпеченим сім’ям призначається строком на шість місяців, який може бути продовжений за заявою представника родини за умови дотримання певних вимог, зокрема підтвердження низького доходу.

Хто входить до складу малозабезпеченої сім’ї

До складу такої сім'ї входять:

  • чоловік, дружина, рідні та усиновлені діти віком до 18 років, а також діти, які навчаються, до досягнення 23 років і не мають власних сімей;
  • неодружені повнолітні діти, визнані особами з інвалідністю з дитинства I та II групи або особами з інвалідністю I групи, які проживають разом з батьками;
  • непрацездатні батьки чоловіка та дружини, які проживають разом з ними і перебувають на їх утриманні у зв’язку з відсутністю власних доходів;
  • жінка та чоловік, які не перебувають у шлюбі, але проживають однією сім’єю і мають спільних дітей.

Як отримати допомогу малозабезпечним сім'ям

Необхідно зібрати такі документи:

  • заяву на призначення допомоги малозабезпеченим сім’ям;
  • декларацію про доходи та майновий стан родини;
  • довідку про участь в обороні України та у відсічі і стримуванні армії РФ на території України (якщо маєте);
  • довідку про доходи, інформації про які немає у ДПС, Пенсійному фонді України або фондах соціального страхування.
  • паспорт заявника;
  • довідку про взяття на облік ВПО (для переселенців);
  • посвідчення учасника бойових дій (за наявності).

Документи та заяву треба надіслати поштою до місцевого Центру надання адміністративних послуг або органу соціального захисту.

Термін надання допомоги – 10 календарних днів. Після опрацювання надісланих документів та заяви, надійде повідомлення про результати.

Раніше ми писали, як одиноким матерям в Україні отримати соціальну допомогу від держави.

Джерело матеріала
loader