Клієнт " Ощадбанку" поскаржився на те, що у 2023 році йому для того, щоб закрити свій рахунок у фінансовій установі, потрібно їхати до іншого міста. Українець дивується, як таке взагалі можливе у 21 столітті.
Про це він написав на сайті Мінфіну.
Військовий розповідає, що отримав свою зарплатну картку в Ощадбанку, проте на даний момент він не користується нею. Він розповідає, що коли звернувся на гарячу лінію та дізнався, як закрити власний рахунок був шокований.
Чоловік розповідає, що для цього треба їхати у ту область, де його відчиняли.
"Для отримання заробітної плати була отримана карта (рахунок) в Ощпді. Хоча дивувало те, що всі майже отримують на інший банк . щоб закрити рахунок, треба їхати в ту область, де його відкривали!!! і це в 21 столітті. Де Державний банк, що позиціонує себе - Мій Банк, моя Країна ... не має можливості об'єднати базу клієнтів !!!, або не хоче!"" – бідкається українець.
Крім того, військовий зазначає, що банку вигідна така бюрократія, адже навіть якщо не користуватися рахунком, все одно Ощадбанк нараховуватиме комісію за обслуговування.
"Невже немає бажання – стати до клієнтів ближче? На даний момент Ощадбанк – не мій банк! Ви застрягли десь… Дайте можливість закривати рахунки – не катаючись по Україні!" – обурюється чоловік.
Раніше ми повідомляли, як поповнити мобільний, щоб не втратити всі гроші з картки: Ощадбанк зробив важливе попередження.