Не втрачай часу: 5 найефективніших технік тайм-менеджменту
Не втрачай часу: 5 найефективніших технік тайм-менеджменту

Не втрачай часу: 5 найефективніших технік тайм-менеджменту

Саме для цього були розроблені спеціальні методики, які допомагають правильно і раціонально управляти своїм часом. Тренди 24 зібрали 5 найефективніших технік тайм-менеджменту.

Техніка тимчасових блоків

Ця методика полягає в тому, щоб заздалегідь виділяти конкретний час на кожне завдання, уникаючи будь-яких відволікань.

Часто ми складаємо список справ на день, але не встигаємо все виконати, бо не розраховуємо час для кожного завдання. Важливим аспектом цієї техніки є встановлення чітких меж для виконання завдань.

Приклад меж для виконання завдання:

  • 10:00 – 12:00: написання звіту;
  • 12:00 – 13:00: обідня перерва;
  • 13:00 – 14:00: презентація проєкту;
  • 15:00 – 16:00: онлайн-курс.

Це нагадує розклад дня, але важливо лише зазначити тривалість запланованих справ, без втручання в інші рутинні процеси.

Ноутбук на столі

Техніка тимчасових блоків / Фото Unsplash

Fresh or Fried

Цей метод підійде тим, хто схильний відкладати важливі справи на потім і не встигає їх виконати. Його суть полягає в тому, що кожного вечора слід складати план на наступний день.

Найважливіші завдання необхідно виконувати вранці, коли мозок працює свіжо, а менш важливі й приємні – залишати на другу половину дня, коли мозок вже починає "перегріватися".

Годинник

Fresh or Fried / Фото Unsplash

Канбан

Японська система, що візуалізує робочі процеси. Спочатку використовувалася в Toyota, а тепер стала популярною у тайм-менеджменті.

"Канбан" японською мовою означає "вивіска" або "рекламний щит". Система допомагає контролювати роботу команд і розвиток проєктів, але також може бути корисною для особистого планування.

Основна перевага канбана – наочність процесу. Наприклад, можна намалювати таблицю з трьох стовпців:

  • "треба зробити";
  • "робиться";
  • "зроблено".

Записуйте завдання в ці стовпці та переміщуйте їх у процесі виконання.

Блокнот з ручкою

Канбан / Фото Unsplash

Метод "9 справ" (1-3-5)

Суть цього методу в тому, щоб за день виконати одну велику задачу, три середніх і п'ять малих. Малі завдання можуть включати побутові справи.

Метод дозволяє поєднувати завдання різної складності та продуктивно організувати свій день, не витрачаючи надмірно багато сил. Він допомагає ставити пріоритети й зосереджуватись на найважливішій справі дня.

Пустий блокнот

Метод "9 справ" / Фото Unsplash

Матриця Ейзенхауера

Розроблена Дуайтом Ейзенхауером, ця методика допомагає тим, хто має труднощі з визначенням пріоритетів.

Матриця дозволяє розподілити всі завдання за ступенем важливості, але не структурує робочий процес.

Для цього потрібно записати всі справи та розділити їх на чотири категорії за важливістю і терміновістю:

  • термінові й важливі;
  • термінові, але не важливі;
  • важливі, але не термінові;
  • ні термінові, ні важливі.

Ручка в руці

Матриця Ейзенхауера / Фото Unsplash

Стабільна робота та гідні умови праці формують надійний фундамент для успішної кар'єри."МакДональдз" пропонує своїм співробітникам не лише конкурентну заробітну плату, а й великий пакет бенефітів. Зокрема корпоративне медичне страхування, безплатні курси англійської мови, мотиваційні програми та можливість отримати додатковий щомісячний бонус. "МакДональдз" – це місце, де люди не просто працюють, а відчувають підтримку та турботу!

Джерело матеріала
loader