ПриватБанк – одна з найбільших фінансових установ, яка обслуговує мільйони українців.
Один із незадоволених клієнтів банку вже зневірився дізнатися хоч якусь інформацію від служби підтримки банку, тому написав коментар на платформі Мінфін.
За словами чоловіка, він опинився у складному становищі, після того, як намагався зняти готівку в одному з банкоматів ПриватБанку. Для цієї операції він використав картку іншого банку – Райффайзен. Проте, банкомат зазначив, що послуга недоступна, а картка, що використовується, буде вилучена.
Після цієї ситуації обурений чоловік звернувся до служби підтримки фінансової установи, щоб вони допомогли в ситуації, що склалася.
Однак там працівники порадили лише одне – зробити нову банківську картку. Про причини вилучення нічого повідомлено не було, незважаючи на те, що чоловік намагався з'ясувати це неодноразово. Ще одне, що здивувало чоловіка в тому, що скаргу написати не можна, а лише залишити відгук, який враховуватимуть для покращення роботи фінансової установи.
На всі звинувачення клієнта ПриватБанк відповів, що вилучені картки не підлягають подальшому поверненню. Причиною цього є неможливість підтвердження особистості банком, адже сама картка видана іншою фінансовою установою.
Крім цього, банк зазначив, що можна звернутися до Райффайзен банку, щоб ті перевипустили карту, де збережеться вся інформація вилученої картки.
Раніше ми повідомляли, що пенсіонери скаржаться на дивні дії Приватбанку: можна недорахуватися грошей.