А от у восьмикласників є зниження середніх результатів у тестуванні, особливо з математики. Зазначимо, що тестування відбулося ще у травні, а зараз ДСЯОУ презентувала результати ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти у школах в умовах воєнного стану.
Які результати продемонструвало дослідження
Так, основні відкриття цього дослідження такі:
- Зросла частка шестикласників, які виконали тести на достатньому рівні. Імовірно, одна з причин цього – збільшення кількості учнів на дистанційці.
- Шестикласники продемонстрували незначне поліпшення в результатах навчання і з математики, і з української мови.
- У восьмикласників є зниження середніх результатів у тестуванні, особливо з математики.
- Учні й учениці, які продовжували навчатися дистанційно чи в змішаному форматі, продемонстрували зниження показників.
Тести виконані майже так само, як торік, – на "середньому" рівні. Хоча є деякі тенденції й до зростання,
– зазначив очільник ДСЯОУ Руслан Гурак.
І додав, що цьогорічне тестування підтвердило прямий зв'язок між якістю викладання навчального предмета й успішністю учнів і учениць. А також продемонструвало те, що в умовах повномасштабної війни вчителі змогли забезпечити освітній процес на такому рівні, щоб діти не втратили мотивації та снаги до навчання.
Теперішня ситуація в Україні змушує шукати альтернативні способи навчання. Такі як дистанційна ліцензована школа "Оптіма", яка забезпечує якісний і безперервний навчальний процес навіть при форс-мажорних обставинах.
Зауважимо, що таке дослідження Служба організовує другий рік поспіль, що дає змогу порівнювати результати.
- Раніше ми розповідали про те, що Міністерство освіти і науки України опублікувало нові навчальні програми для 5–7 класів НУШ на основі модельних навчальних програм. Де їх шукати, читайте тут.