/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F3%2Fe4abacec216f14ebc4f7cef931ad53e1.png)
Суми взяті "зі стелі": клієнти "Нафтогазу" скаржаться на платіжки за газ
Клієнти "Нафтогаз" скаржаться на помилки в рахунках, які вони отримують у комунальних квитанціях - представники компанії пояснили можливі причини невірних показників.
Про це йдеться на сторінці ГК "Нафтогаз" у соцмережі Facebook.
Одна з споживачок послуг компанії у Рівненській області повідомила, що протягом кількох місяців отримує некоректні показники у платіжках, які не відповідають даним з її лічильника. Вона зазначила, що щомісяця 1 числа передає показники, але замість цього отримує інформацію про переплату.
"1 числа передаю показники, приходить переплата, сплачую по лічильнику, пишуть, "переплата", приходив оператор з Острога, зняв показник, і він уже 2 місяць не взятий до уваги.Тільки не пишіть мені, що відповідь у месенджері, там відповідь всім однакова. Звичайний лохотрон. Перший рік була нормальна компанія, а в період війни зрозуміли, що можна народ намахувать, всі будуть мовчати" — зазначила жінка.
До її допису приєдналися й інші споживачі, які стикаються з подібними проблемами, вказуючи, що суми у платіжках виглядають надуманими.
У газопостачальній компанії "Нафтогаз" відреагували на скаргу споживачів, підкресливши, що вони є постачальником газу і не займаються нарахуванням обсягів. Відповідальність за нарахування покладена на операторів газорозподільних мереж (ГРМ), які ведуть облік споживання. Для отримання детальнішої інформації компанія порадила звернутися до відповідного облгазу.
Останні новини України:
В Україні повернули газові перевірки: суми у платіжках можуть перерахувати, відомі випадки.
Сценаріїв відключення світла декілька, але українців вже закликають готуватись: обов'язково треба зробити декілька кроків.
Надскладна зима: у Раді допустили тривале вимикання світла взимку і назвали причини.


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2Funnamed_VjiomEG.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F318b384e5ff06a328cee37fb1618a6bd.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2F1jPnHo2u_xjd33c57gd3KYzZxMM%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2Funnamed_1WmOlZn.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2F512574cb5cfab50970f961af331fa51c.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F419%2F282bd85e8f176e229172244da379fd4d.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F7ea1c3f76f9ca7e94d36c2694421c6d0.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F0c57ee602a9252bc947efbe3f52409dc.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fccf7869efef689cb121ee1b457ae1a66.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F0e93f74f904f5633a78ea0d3c906210e.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F9e2573ba-5e1a-4bc0-be56-ad4530b71e1e.png)