Клієнти "Нафтогаз" скаржаться на помилки в рахунках, які вони отримують у комунальних квитанціях - представники компанії пояснили можливі причини невірних показників.
Про це йдеться на сторінці ГК "Нафтогаз" у соцмережі Facebook.
Одна з споживачок послуг компанії у Рівненській області повідомила, що протягом кількох місяців отримує некоректні показники у платіжках, які не відповідають даним з її лічильника. Вона зазначила, що щомісяця 1 числа передає показники, але замість цього отримує інформацію про переплату.
"1 числа передаю показники, приходить переплата, сплачую по лічильнику, пишуть, "переплата", приходив оператор з Острога, зняв показник, і він уже 2 місяць не взятий до уваги.Тільки не пишіть мені, що відповідь у месенджері, там відповідь всім однакова. Звичайний лохотрон. Перший рік була нормальна компанія, а в період війни зрозуміли, що можна народ намахувать, всі будуть мовчати" — зазначила жінка.
До її допису приєдналися й інші споживачі, які стикаються з подібними проблемами, вказуючи, що суми у платіжках виглядають надуманими.
У газопостачальній компанії "Нафтогаз" відреагували на скаргу споживачів, підкресливши, що вони є постачальником газу і не займаються нарахуванням обсягів. Відповідальність за нарахування покладена на операторів газорозподільних мереж (ГРМ), які ведуть облік споживання. Для отримання детальнішої інформації компанія порадила звернутися до відповідного облгазу.
Останні новини України:
В Україні повернули газові перевірки: суми у платіжках можуть перерахувати, відомі випадки.
Сценаріїв відключення світла декілька, але українців вже закликають готуватись: обов'язково треба зробити декілька кроків.
Надскладна зима: у Раді допустили тривале вимикання світла взимку і назвали причини.