/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F3%2Fe4abacec216f14ebc4f7cef931ad53e1.png)
Суми взяті "зі стелі": клієнти "Нафтогазу" скаржаться на платіжки за газ
Клієнти "Нафтогаз" скаржаться на помилки в рахунках, які вони отримують у комунальних квитанціях - представники компанії пояснили можливі причини невірних показників.
Про це йдеться на сторінці ГК "Нафтогаз" у соцмережі Facebook.
Одна з споживачок послуг компанії у Рівненській області повідомила, що протягом кількох місяців отримує некоректні показники у платіжках, які не відповідають даним з її лічильника. Вона зазначила, що щомісяця 1 числа передає показники, але замість цього отримує інформацію про переплату.
"1 числа передаю показники, приходить переплата, сплачую по лічильнику, пишуть, "переплата", приходив оператор з Острога, зняв показник, і він уже 2 місяць не взятий до уваги.Тільки не пишіть мені, що відповідь у месенджері, там відповідь всім однакова. Звичайний лохотрон. Перший рік була нормальна компанія, а в період війни зрозуміли, що можна народ намахувать, всі будуть мовчати" — зазначила жінка.
До її допису приєдналися й інші споживачі, які стикаються з подібними проблемами, вказуючи, що суми у платіжках виглядають надуманими.
У газопостачальній компанії "Нафтогаз" відреагували на скаргу споживачів, підкресливши, що вони є постачальником газу і не займаються нарахуванням обсягів. Відповідальність за нарахування покладена на операторів газорозподільних мереж (ГРМ), які ведуть облік споживання. Для отримання детальнішої інформації компанія порадила звернутися до відповідного облгазу.
Останні новини України:
В Україні повернули газові перевірки: суми у платіжках можуть перерахувати, відомі випадки.
Сценаріїв відключення світла декілька, але українців вже закликають готуватись: обов'язково треба зробити декілька кроків.
Надскладна зима: у Раді допустили тривале вимикання світла взимку і назвали причини.


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2Funnamed_VjiomEG.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F318b384e5ff06a328cee37fb1618a6bd.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2F1jPnHo2u_xjd33c57gd3KYzZxMM%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2Funnamed_1WmOlZn.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Ff1d1c091df30058c54f84fd192ecd00e.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2Fbf1b7cb39a1eb3e68f2fe9e5aafd0296.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F1178252c204a54ed5fca4bc64672e6f4.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F4da8a657363d11a10c2847e395db95d0.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F3%2F60fe3a2e521031526e6ec54192017433.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fd62dff9e63db4bf2f1c916b18c7c7426.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F653bd280a3ef1d531819066c2d80923d.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F70531ba75f7b91ef23b38ae6b34b6a4c.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F8379c3c29b38fdc5cb60a326d914a56a.jpg)