Оновлення Windows 1124H2 містить деякі незадокументовані помилки. Користувачі повідомляють про конфлікт з накопичувачами Western Digital NVMe SSD певних моделей.
Схоже, «синій екран смерті» виникає з WD Black SN770 та WD Blue SN580, обидва з яких не мають кешу DRAM і покладаються на системну пам’ять для кешування через буфер пам’яті хоста (HMB). Користувачі змогли точно визначити, що проблема виникає в результаті неправильного розподілу розміру буфера пам’яті — його можна скоригувати у реєстрі Windows.
Зараз багато SSD мають вбудовану пам’ять DRAM, яка діє як буфер для даних між контролером і флешпам’яттю NAND для прискорення операцій з файлами. Твердотілі накопичувачі даних, які не мають кешу DRAM, зазвичай підтримують технологію HMB, яка допомагає контролеру отримувати прямий доступ до системної пам’яті (DMA).
Зазвичай SSD використовують 64 МБ системної пам’яті, але можуть отримати 100 МБ або більше. Здається, саме тут виникає конфлікт, який приводить до BSOD: постраждалі помітили, що кількість пам’яті для HMB сягає 200 МБ з накопичувачами SN770 та SN580.
Існує обхідний шлях виправлення за допомогою редактора реєстру. Зміна значення DWORD у ключа HmbAllocationPolicy у розділі HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\StorPort, де потрібно встановити обсяг пам’яті 64 МБ. Для цього потрібно:
- Відкрити програму REGEDIT
- Перейти до ключа HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\StorPort
- Створити новий підрозділ HmbAllocationPolicy, якщо його ще немає
- Встановити значення DWORD для цього ключа на 0 або 2 (де 0 => виділення HMB вимкнено, а 2 => 64 МБ)
- Перезавантажити ПК
Користувачі твердотілих накопичувачів інших виробників також можуть спробувати ці налаштування реєстру, доки оновлення Windows або оновлення мікропрограми не виправить ситуацію. Проблема обговорюється на форумі WD, якихось офіційних рішень поки немає.
Джерело: NeoWin