Таку думку в інтерв’ю Укрінформу висловив колишній виконавчий редактор інформаційного агентства «Франс Пресс» (Agence France-Presse, AFP) Дені Йо, який з моменту повномасштабного вторгнення став волонтером та особисто привозить до українського міста Умань гуманітарну допомогу.
«На сьогодні факти вже не є такими важливими чи визначальними. Важливіші переконання», – вважає Дені Йо.
«Протягом усього професійного життя я працював у сфері ЗМІ і маю відчуття, що серйозні, відповідальні медіа поки що виконують свою роботу. Але люди тепер під час ухвалення рішень здебільшого керуються тим, що читають і бачать у соціальних мережах», – зауважив Дені Йо.
Як приклад такого впливу соціальних мереж він згадав обрання Дональда Трампа на президентську посаду в США, Брекзит у Великій Британії тощо. «Виборців вводять в оману брехливими обіцянками», – стверджує колишній журналіст.
«Якщо виборців просто переконають, що, приміром, Трамп – найкращий президент для США, вони відповідно віддадуть свої голоси. І, вочевидь, результат виборів у США матиме великий вплив на допомогу, яку надає провідний донор Україні», – зауважив Дені Йо.
Він зазначив, що хоча, на його думку, у Франції не відбувається скоординованої атаки на зусилля щодо допомоги Україні, «соціальні мережі справді впливають на рівень уваги чи симпатії людей до України, і це відбувається у різних країнах».
«Керуючись порядком денним, який диктують соцмережі, люди починають обговорювати певні речі в себе на кухнях, зокрема те, що, можливо, сторонам уже варто домовитися, щоб нарешті припинити російську війну проти України», – підкреслив волонтер.
Як повідомлялося, Росія стала більш агресивною, активною та відвертою у гібридних атаках проти країн-учасниць НАТО, вважає старший представник Альянсу в Україні Патрік Тернер. В інтерв’ю Укрінформу він відзначив, що спектр втручань включає диверсії, кібератаки, використання мігрантів як зброї, напади на критичну інфраструктуру окремих країн, загрози підводній інфраструктурі та інші ризики.