Чому пенсіонерка втратила кошти з рахунку
Відповідно до рішення Шевченківського райсуду Києва, пенсіонерка не отримає компенсацію від Ощадбанку. Це пов'язано з тим, що вона самостійно передала дані зловмисникам.
У матеріалах справи йдеться, що пенсіонерка звернулась до банку, аби отримати електронний цифровий підпис. Допомогу жінці начебто надавав старший економіст банку. За словами постраждалої, спеціаліст діяв так:
- спочатку економіст знайшов у месенджері Telegram "Ощадбот";
- далі спеціаліст вказав номер мобільного пенсіонерки і останні 4 цифри пенсійної картки;
- потім було введено код з повідомлення 2 рази для ідентифікації;
Зверніть увагу! Саме через цю дію зловмисники змогли змінити пін-код карти.
- згодом спеціаліст уточнила, що цифровий ключ буде сформовано через Viber.
Через деякий час пенсіонерка помітила, що з її рахунків пропало:
- 21,5 тисячі гривень – було переведено з особистої карти на карту іншого банку;
- 4,9 тисячі гривень – вкрадено з карти киянина.
Ощадбанк, своєю чергою, заперечив слова пенсіонерки. Банк наголошує, що постраждала сама передавала дані зловмисникам.
Вхід до системи дистанційного банківського обслуговування "Ощад 24/7" (мобільний Ощад) та операції з переказу коштів здійснені коректно, що можливо лише за наявності інформації для реєстрації в мобільному додатку, яка направлялась на фінансовий телефон позивачки та реквізитів облікового запису, які були відомі виключно їй,
– йдеться у рішенні суду.
Суд наголосив, що немає доказів, які підтверджують, що саме працівник банку вводив вказані дані. До того ж сторона позивачки не зверталась з клопотанням, відносно допиту співробітника Ощадбанку.